Capitolul 37

5.3K 229 14
                                    

Jason deschise gura să spună ceva însă fu întrerupt de 3 sunete înfundate , semn că persoana de la celălalt capăt al firului a întrerupt brusc convorbirea .

- La dracu ! Enervat de situație izbește telefonul de saltea si își unește palmele la ceafă .

Zgomotul ma trezește din somn . Cu ochii închiși , rămân întinsă în pat și nu mă mișc . Un zgomot de pași mă făcu să înțeleg că Jason se îndrepta spre cealaltă extremitate a încăperii.

Întredeschid ochii și îl văd neliniștit , plimbând-use de colo-colo prin cameră . Ma hotărăsc să deschid ochii si mă ridic în șezut intinzandu-mi corpul .

- Ce s-a întâmplat ? Spun eu buimacă.

Era cu capul spre geam , cufundat atât de adânc in gânduri încât se pare ca nu m-a auzit . Îmi dau pătura de pe picioare si îmi las tălpile sa atingă podeaua rece . Ma ridic si ma îndrept spre el . Îmi așez palma pe umărul lui iar el tresare intorcandu-si corpul spre mine.

- Ce s-a întâmplat ? Îl întreb pentru a doua oară .

- Nimic ! De când ești trează ? O spune cu o voce răgușită dar și-o reglează imediat .

- Nu de mult timp !

- Bun !

- Sigur e totul ok ? Pari stresat .

- Da !

Ma privește pentru câteva clipe apoi merge si se așează pe marginea patului . Nu prea părea așa in regulă cum spunea dar am cedat știind ca nu o voi scoate la capăt cu el .

- Ai mai aflat ceva despre Bella ?

- Nu încă , dar voi afla in curând !

- Sper și eu !

Îmi las capul în jos si îmi strâng părul într-o coadă apoi îl prind cu un elastic de păr .

- Azi mergem la cabană să căutăm indicii .

- Eu de ce trebuie sa vin ? Oricum creez mai mult probleme !

- Tu o sa vi și punct ! Îmi ia posibilitatea sa mai spun orice alt lucru .

Ma așez pe pat lângă el si după câteva momente de liniște deplină spun :

- Mulțumesc !

- Pentru ce ?

- Pentru că m-ai lăsat să-mi vad fratele, înseamnă mult pentru mine !

- Ah , păi dacă știam asta atunci nu te-aș fi lăsat .

- Ha , ha ! Râd ironic si îi împing ușor umărul cu palma .

Un geamăt de durere îmi părăsește buzele când simt cum dinții lui trec prin materialul subțire al bluzei de pijama si îmi mușcă pielea de pe umăr . El se depărtează încet si râde .

- Nu e amuzant , asta a durut ! Îmi masez cu mișcări circulare umărul .

- Știu ! Continuă să râdă .

Se uita la ceasul de la mâna stângă si își scoate telefonul .

- Schimba-te , trebuie sa plecăm în curând .

- Ok . Ma ridic si ma las pe vine in fata dulăpiorului . Optez pentru o pereche de blugi mulați si o cămașă albă din bumbac , fără mâneci .

Le las pe pat si cotrobăind în continuare scot un sutien alb si îl las deasupra hainelor . Ma ridic si ma uit la el .

- Poti sa ieși puțin , te rog ?

- Îți e rușine de mine ? Arcuiește colțul gurii si ridică o sprânceană .

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum