Plictiseala mă lovea groaznic. Mă uitasem deja la un film și deja simțeam nevoia să dorm. M-am decis să deschid o carte și să citesc. Timpul a trecut mult mai repede decât mi-am imaginat în timp ce citeam iar când mi-am aruncat ochii la ceas mi-am dat seama că deja nu mai am foarte mult timp pentru a mă pregăti.
Am intrat în baie dându-mi repede hainele jos şi intrând în duş. După ce am făcut cel mai rapid duș din istorie am ieșit și mi-am uscat corpul cu ajutorul unui prosop. Am îmbrăcat o lenjerie intimă de culoare neagră apoi m-am îndreptat spre dulap. Nu m-am gândit prea mult și mi-am ales o rochie cu care credeam că îmi stă bine. Nu prea aveam de unde să aleg având în total patru sau cinci rochii dar cu siguranță am făcut alegerea corectă. M-am uitat la ea zâmbind apoi am îmbrăcat-o având grijă să nu o rup, sau alte scenarii pe care mi le făceam în cap, fix înainte de petrecere. Am avut câteva probleme la închiderea fermoarului dar într-un final am reușit.
Ajungând la pasul de a mă machia m-am rezumat la două linii de tuș pe care știam sigur că le pot face, și puțin rimel. Am avut noroc de o genă bună deoarece fața mea nu necesita fond de ten. Mi-am trecut peria prin păr de câteva ori fără a mai încerca să îi fac ceva având posibilitatea să stric totul.
Am îmbrăcat o geacă de piele gândind-mă că fiind un anotimp cald nu voi avea probleme. M-am decis să încălțat o pereche de pantofi cu un toc nu foarte înalt dar care știu că mi-ar putea cauza probleme pentru ca nu obișnuiesc să merg pe ele. Am luat cheile de la mașina mamei si, mulțumesc Domnului, că astăzi a lăsat-o tata la muncă pentru că nu discutasem cu Ashley să vină să mă ia și pe mine.
Am ieșit din casă încuiând ușa și am intrat în mașină. Am băgat cheile în contact și am ieșit ușor pe faleză apoi m-am îndreptat spre locația unde avea loc petrecerea. Stabilisem împreună cu Ashley că ne vom găsi la intrare în casa lui Ben însă observând că am întârziat ceva timp trebuia să mă descurc singură. Speram doar să trec neobservată și să plec cât mai repede.
Cu cât mă apropiam mai mult cu atât zgomotele muzicii se auzeau tot mai tare. Am parcat mașina lângă alte multe mașini și după ce am încuiat-o am bagat cheile în buzunarul gecii.Când am intrat în casă muzica aproape că mi-a spart timpanele. Am încercat să trec prin mulțimea sufocantă de persoane transpirate și în stare de ebrietate. Cineva mi-a oferit un pahar roșu dar l-am refuzat, știind că acolo cel mai probabil este alcool. M-am oprit într-un loc mai liber și am încercat să o găsesc pe Ashley. Deja îi dădusem câteva mesaje la care nu a răspuns si nu voiam să cred că sunt singură. Vedeam fețe cunoscute însă pur și simplu nu mă simțeam confortabil. În timp ce priveam în jur simt o mână care îmi înconjoară talia și rămân blocată pentru câteva secunde până când aud în ureche o voce cunoscută.
- Hei! Mă bucur că te-ai ținut de cuvânt și ai venit!
- Hei Ashley! Știi doar că mă țin de cuvânt. Mă gândeam că îmi va fi greu să te găsesc. Tu cum ai făcut-o?
- Ești singura fată de aici care este îmbrăcată ca și cum ar merge la biserică. Nu aveam cum să te ratez!
- Pe bune? Eu credeam că mi-am ales foarte bine ținuta! Îmi las capul în jos analizând încă o dată cu ce sunt îmbrăcată.
- Trebuia să mă lași să îți aleg eu ținuta. Dar mă rog, contează să ne distrăm!
Mă prinde de mână și mă trage lângă o masă plină cu absolut orice. Ia două pahare de plastic în care toarnă bere și îmi întinde unul zâmbind larg.
- Nu beau! Doar știi asta. Îi zâmbesc crispată și apoi privesc mulțimea de oameni care râdeau si se distrau.
- Măcar în seara asta să te distrezi! Îmi întinde paharul și ridică ritmic din sprâncene.
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.