návrh

82 5 1
                                    

Šla jsme do Jirkové kanceláře oklikou. On jako psychiatr by ze mě bezproblému vytáhl co se stalo, kdybych měla uplakané oči, a tak jsem se radši prošla.

„ahoj" pozdravila jsem ho, když jsem k němu přišla a usadila jsme se na židli naproti něj.

„ahoj, měl bych pro tebe návrh, sama si mi říkala, že tě mamka pověřuje různým kontrolováním léků, chozením do laborky atd.." začal.

Přikyvovala jsem hlavou a on pokračoval.
„no a my momentálně máme docela velký podstav a tak bych ti chtěl nabídnout něco jako práci co děláš teď akorát placenou" usmál se na mě.

Vyjeveně jsem na něj koukala.
„ty mi nabízíš práci zdravotní sestry?"

„Samozdrejmě omezenou, protože ještě nemá dostatek znalostí, ale vzala bys to?? Z vaší školy beru ještě syna jednoho známého a napadla jsi mě i ty, známé se dlouho a určitě bys to zvládla" podíval se na mě.
„s tvoji mamkou bychom vymyslely služby mimo tvoji školu..." Pokračoval.

„Beru to!" Řekla jsme bez toho, abych nad tím přemýšlela.

Jirka se na mě usmál a podal mi ruku.
„Dobře, stav se pozítří a dořešíme to jo?" Řekl a podal mi ruku.

„jo..." Potřásla jsem mu rukou.

„A málem bych zapomněl." Řekl když už jsem byla na odchodu a tak jsem se na jen ještě otočila.

„Jestli bys věděla o nějakých svých spolužácích, co by to zvládli a měli by o to zájem, tak mi dej vědět. Pomoc se hodí vždycky."

„Jasně a díky" usmála jsem se na něj a zavřela dveře kanceláře.

Hned mě napadla Ema, které jsem taky hned zavolala.

Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat