sen

66 9 0
                                    

Dost mě to zmohlo... Najednou jsem neměl nikoho...

Jasně, byl tu Roman, Jirka, Bíba, Ema... Vali...a Mery, ale už jsem neměl nikoho, s kým jsem mohl vždycky počítat, nikoho, kdo by tu pro mě byl, i když by mě ostatní odepsali... prošlé jsem o veškerou rodinu.

Táta mi chyběl už teď, a to i když se občas choval jako blbec...

Byl to prostě můj táta...

Uběhlo pár dní... A já nevylezl z pokoje...

Meryina mamka byla pořád v umělém spánku na jipce, Mery doma se ségrou a já se pořád válel doma...

Měl jsme několik zmeškaných hovoru od Jirky... Mery... Romana... Bíby... Dokonce i Emy, ale chtěl jsem byl sám...

Úplně sám...

Otočil jsem se ke zdi a zase usnul...

Zdálo se mi, že tata neumřel, že je pořád tu s námi... Že mě zkouší z mikrobiologie a pomáhá mi s prezentací na kardiovaskulární onemocnění. Mery s její mámou vařila v kuchyni večeři a Majda probíhala kolem... A Hana byla podle všechno těhotná? Asi...
My byli rodina... A to nejlepší bylo, že ke mě přišla Mery a dal mi pusu...

V tu chvíli jsem se probudil...

Byl to jenom sen... Bohužel...
Táta byl mrtví, Hana na jipce a já s Mery jsme spolu nic neměli...

Jen další sen, který mě nutil vracet se k tomu, co se před pár dny stalo...

Už jsem se nemohl ani v klidu vyspat...

Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat