nabídka

76 10 0
                                    

Jirka mi telefon nebral a tak jsem se bez přemýšlení vydal do primářovny.

Vůbec by mě nenapadlo, že tam bude mít jednání... A tak jsem tam bez zaklepání vtrhl.

„Jirko.." když jsem si všiml, že u stolu sedí dvě zdravotní sestry z urgentu, tak jdeme se zastavil, zaklepal na dveře zevnitř a pozdravil je... „Ee dobrej"

„Davide posaď se" ukázal Jirka rukou na volné místo po své pravici... Obě sestry totiž seděli vlevo.

Sedl jsem si a pohledem si změřil ty dvě postarší brunety, co se v modrých mundurech jen blbě culili.

„Mery už se vzhůru" podíval jsme se na Jirku.

„Dobře, pak se za ní stavím, ale ještě chci teď něco probrat s tebou..."

„Se mnou?!" Divil jsem se.

„Jo s tebou, sestry už jsou na odchodu..." Řekl a obě sestry se jako na pohled zvedly.
„tak nám apk dejte vědět pane primáři..." Řekla ještě jedna předtím, než za sebou zavřela dveře.

Jirka kývl hlavou na souhlas a hned, co se za nimi zavřeli dveře, se na mě otočil.

„Hmm tak co jsi chtěl probrat?" Zeptal jsem se.

„víš ty přece jenom znáš Mery trošku líp a tak jsem se tě chtěl zeptat... Chtěl bych jí nabídnout místo vrchní sestry po Haně..."

S údivem jsem ovřel pusu do kořan... A chystám jsme se něco říct, ale Jirka mě zarazil...

„Nech mě domluvit... Vím, že na to nemá kvalifikaci, ale s její dlouholetou praxí z brigád a nějakými kurzy by z ní mohla být ta nejlepší vrchní sestra, jakou jsme na urgentu kdy měli"

„Hmm, jestli by Mery tuhle nabídku nepřijmula, tak by byla blbá..." Usmál jsem se na Jirku.

„Takže ty si myslíš, že tu nabídku příjme??" Zajímal se Jirka.

„Myslím, že jo... Je to solidní nabídka, a Mery moc dobře ví, že se teď bude muset o Majdu postarat a medicínu přerušit..."

„Asi máš pravdu..." Souhlasil Jirka.

„A chceš za ní jít hned nebo?"

„Ještě jí necháme chvíli odpočinout a pak za ní zajdeme" řekl a já s ním nemohl nesouhlasit.

Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat