dvojka

70 7 0
                                    

Byla celá jako prase 😬😂
Páčka jsem, až se David zuje a apk jsem ji nenápadně propašovali do koupelny.

„Je to teda Majda s Davidem?" Ozvala se mamka z obýváku.

Rychle jsem zavřela dveře do koupelny, kde byl David s Majdou.

„Ehm ne, to jen paní suchá. Poprosila mě, jestli byste se nemohli ztišit, prý jí rušíte seriál." Řekla jsem první věc, co mě napadla a opřela jsem se zády o dveře koupelny.

Mamka vyšla z obýváku, tak aby mě viděla.

„Ona už slyší?" Zeptala se mě.

„Eeee má nové naslouchátko"Usmála jsem se na ní.

Mamka se na mě chvíli podezřívavě koukala, ale pak se otočila a odešla zpátky do obýváku.

Nenápadně jsem vyklouzla do koupelny za Davidem a Majdou.

„Co jste dělali?" Ptala jsem se s rukama v bok.
„Hrála jsem fotbal" usmál se na mě ségra.

Podívala jsem se přísně na Davida, ten se jen poškrábal ve vlasech a pokrčil rameny.

„Musime to z tebe sundat" vrhla jsem se na ségru a začala jsem z ní sundávat zabahněné oblečení, které jsem hodila po Davidovi.

„Vlez si do vany" řekla jsem Magdě.

Beze slova si do ní vlezla a zatímco David zápasil se zabahněným oblečením, tak já z Majdy smyla všechno bláto.

David hodil špinavé prádlo do pračky a já Magdě mezitím podala čisté oblečení.

Pak už chybělo jen jediné.

„Mamí" rozběhla se Majda do obýváku.

„Ahoj, kdy jste přišli?"

„Teď" řekla ségra a sedla si na mamku.

Já s Davidem jsme ještě uklidili v chodbě, kde bylo ještě nějaké bláto, co odpadlo z Majdy.

„Jsme dobrá dvojka" usmál se na mě David.

„Jo, to jsme" oplatila dnem mu úsměv a společně jsme se vydali za ostatními do obýváku.



Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat