Bíba

76 8 0
                                    

Po pár dnech, co jsem narychlo snídala sama se ségrou, bylo fajn si snídani v klidu sníst a ještě si u toho s někdy popovídat... A kdy jsem si mohla povídat právě s Davidem, tak jsme byla ještě šťastnější.

„Dneska už budou mámu budit" usmála jsem se na Davida.

„Takže půjdeš na urgent?" Zajímal se, ale já moc nechápala proč...

„Jo, proč se ptáš?"

„Jen, že mám dneska službu, tím pádem nemůžu pohlídat Majdu... A na urgent ji sebou brát asi nebudeme no..." Řekl a já konečně pochopila, o co mu jde.

„A jo, promiň, já ti to zapomněla říct... Bíba se nabídla, že mi s Majdou pár dní pomůže, než se trošku vzchopím, takže tu teď pár dní bude s námi" usmála jsme se na něj.

David vykulil oči, jakoby mi nerozuměl.
„A co Maty? Toho nechá jako samotného s Jirkou doma?" Zeptal se...

„asi jo, tak je mu už 16 to zvládnou ne? A navíc Bíba se nabídla sama..." usmála jsem se a vzala špinavé nádobí ze stolu a naskládala ho do myčky.

Najednou se ozval zvonek.

„To bude ona" řekla jsem a šla jsem otevřít.

„Ahoj Bíbo" přivítala jsem ji s úsměvem.

„Ahoooj" objala mě. „Jak se držíš?"

„No to víš no, už je to lepší... Jsem moc ráda, že jsi přišla" Usmála jsem se na ní a ona mi úsměv oplatila.

Sundala si boty a společně jsme šli zpátky do kuchyně.

„Ahoj Davide, co ty tady?" Všimla si ho Bíba.
„Ahoj teto, včera jsem byl doprovodit Mery domů, no a vytuhl jsem tu" pousmál se.

„Dáš si palačinky??" Zeptala jsem se jí.

„Nene děkuju, ale snídala jsem. Dala bych si ale kávu.."

„Dobře, hned ti ji udělám" řekla jsem a otočila jsem se ke kuchyňské lince.

„Děkuju a dones mi ji prosím nahoru půjdu za Majdou" řekla a vydala se po schodech nahoru do Majdiného pokoje.

„Jasně, je to ten vpravo..."

„Já vím" řekla ještě před tím, než zmizela u Majdy v pokoji.

Udělala jsem jí kávu, jak jsem slíbila a donesla ji jí do pokoje.

„Jdeme do práce, David má službu a chtějí vzbudit mámu. Měla bych být do oběda zpátky." Řekla jsem Bíbě, aby se o nás nestrachovala, kde jsme.

„Tak mi pak dej vědět, jo?"
„Určitě" usmála jsem se

„My tady s Majdou mezitím vymyslíme nějaký super plán na dnešek. Co říkáš pojedeme do Zoo, nebo radši do aquaparku??" Navrhla Bíba.

„Joo, Do Zoo" vykřikla ségra nadšeně.

Když jsem viděla, že si spolu dnešek báječně úžinou, tak jsem se uklidnila a mohli jsme s Davidem konečně vyrazit do práce.

Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat