Vali

67 6 0
                                    

Když jsme jeli domů, byla jsme tak utahaná, že jsem v autě malém usnula. Mamka mě ale probudila tím, že si zapla rádio a brouka si nějakou odrhovačka co zrovna hráli.

Když jsme ale přišli domu, tak jsem se svalila do postele a hned usnula.

Probudila jsem se něco po půlnoci, když jsme si vzpomněla že nemám úkol na zítřejší laborky a tak jsem vytáhla protokol a začala ho vyplňovat.

Ráno mě o půl osmé probudilo bouchnutí dveří, když mamka se ségrou odcházeli.

Rozhledna jsem se kolem. Protokol naštěstí ležel na stole vyplněný, ale já jsme se s hlavou na stole vyspala dost skvěle.

Hodila jsem si věci, které dneska budu potřebovat do batohu a udělala jsme ze sebe člověka.

Vzala jsem si že stolu jabko a pomalu vyrazila.

Ema šla dneska k zubaři, takže na první přednášce budu jen já. Slíbila jsem jí že ji pošlu zápisky, takže jsem musela dbát pozor.

Vzhledem k tomu, že jsem byla dost utahaná, tak jsem se radši posadila do zadu, odkud jsme ale i tak měla docela dobrý výhled.

Ten šprt se ve mě fakt nezapře.

Vedle mě se usadila holkám kterou jsem neznala kamenem, ale na přednáškách jsme ji pravidelně potkávala.

Abych neusla, tak jsem si rukama promnula obličej.

„Jsi v pohodě?" Zeptala se mě ta holka.

„jo, jo jo" otočila jsem se na ni a mírně se pousmála.

„Ani jsme se nepředstavila. Já jsme Vali" napřáhla ke mě ruku.
„Mery těší mě" pousmála jsem se na ni a potřásla jí rukou.

Celou první přednášku jsem strávila povídáním si s Vali. Došla jsem k názoru, že je straně fajn a můj názor mi pak potvrdila i Ema, která když se vrátila od zubaře, taky e s Vali taky hned spřátelila.




Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat