biochemie

73 7 1
                                    

Když jsme dojedli, tak jsem pomohla nanosit nádobí do kuchyně a naskládat ho do myčky.

„Hele Davide, ty už jsi se učil na ten témat z biochemie?" Zeptala jsme se Davida, když jsem se vrátila za ostatními do obýváku.

„Jo, bude to v pohodě. Plach je sice dost přísný, ale myslím že to dám. Ty ses na to už koukala?"

„Jo, ale pořád nechápu ty vzorce." Protočila jsme oči v sloup.

„Chtela bývá s tím pomoct, vysvětlím ti to??" Navrhl mi.

„Fakt, to bys byl moc hodnej. I když vlastně mi už za chvíli jdeme." Zmizel mi zase z tváře úsměv.

Zatím jsem měla všechny zkoušky za 1, ale nechtěla jsem si to pokazit.

„Hmm, tam tu zůstaň přes noc. Dneska bychom to měli ještě stihnout a zítra můžeme jít do školy spolu." Navrhl.

Jeho nápad se mi zalíbil. Podívala jsem se na mamku.

„Pro mě za mě"  pokrčila rameny.

„To neniii fér, já chci taky spinkat u Davida." Začala se ale rozčilovat ségra.

„Ne Majdi, my spolu půjdeme domu" posadila si ji mamka na klín.

„Ja ale chci spinkat tady, jako Mery" zkřížila si Majda ruce na prsou.

„Klidně ji tu nechej. Na gauč se vlezou obě" usmál se na mamku Davidův táta.

„Fakt ti to nebude vadit?" Zeptala se ho Mamka.

„Ne, vůbec a ty klidně můžeš zůstat taky" pousmál se na ní.

Nenápadně jsem se podívala na Davida, který o mně taky zavadil pohledem. V tváři měl stejný výraz jako já.

„Jestli samozřejmě budeš chtít..." Doplnil ještě Davidův táta.

„Ráda" odpověděla mu mamka a dala mu  pusu.

„Hlavně abyste nám ještě nezadělali na sourozence" neodpustil si David poznámku.

Já, která jsem zrovna pila, jsme vyprskla smíchy a vodou jsem se málem udusila.

Jak mamkay tak Davidův táta Davidovi poznání ale ignorovali.

„Ja ale musím domu zajet pro nějaké věci, nemáme tu lízání, kartáček nic..." Začala trochu panikařit mamka.

„Klid, já tě k vám hodím." Navrhl Davidův táta. „ Děcka to tu chvíli zvládnou" usmál se na nás.

„Jasně" souhlasila jsem, a tak se oba společně vydali k nám domů pro věci.





Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat