Od usmíření rodin uběhlo několik dní. Bylo úterý a my měli zase praxi.
Tentokrát to bylo ale úplně jiné než první den.
Bylo to brutální.Ani nevíte, jak jsem litoval toho, že jsme to předtím zakřikl.
Ráno, když jsme s Romanem prošel, tak Mery seděla na obvyklém místě své mamky a s někým telefonoval.
Gestem jsme se pozdravili a utíkal jsem se převléct.
Roman hned běžel na sál, kde měl dneska s E...lou zkontrolovat všechno vybavení a doplnit dezinfekci.
Samozřejmě měli taky všechno podrobně sepsat a nahlásit, kdyby náhodou něco scházelo.
No a já jsme měl být k dispozici ani přijdou společne s Mery.
Její mamka se vrátila ze schůzky u ředitele a hned to začalo.
„Za pár minut sem začnku vozit spoustu zraněných. Začala hořet dvě patra paneláku na ronďáku. První zranění tu budou do svou minut. Takže váženi vyhlašuji traumaplán a očekávám od vás, že se budete chovat podle pravidel." Řekla.
Podíval jsem se na Mery a ona na mě.
Neměl jsem nejmenší tušení, co to ten "traumaplán" vlastně je.
Do pár minut jsem to ale pochopil.
Když začali přijíždět první pacienti a doktoři a sestry s nimi jezdili na lůžka a boxy, jsme měli my s Mery tolik práce, že jsme se ani nezastavili.
Celý den jsme lítaly po rentgenech, laborkách a sálech anebo vyřizovali telefonáty na příjmu.
Byl jsem rád, když jsem se v pět odpoledne, když už se všechno konečně uklidnilo, mohl v klidu posadit.
„To byl amzec" promnul jsem si obličej, když jsem seděl vedle Mery a Romana na sesterně.
„To Teda" souhlasil Roman.
„Nesu první pomoc" vešla dovnitř ta ta ta.... E...E...Eva se čtyřmi kavárny v ruce.
Všichni tři jsme se na ni vrhli a každý se zmocnil své kávy.
„Diky Elo, zachránila jdi nás" řekl jsem.
„já jsem Ema" podívala se na mě takovým zvláštním pohledem a všichni společně jsme se zasmáli.
ČTEŠ
Nejlepší přátelé💘🤞
Historia CortaMery s Davidem se kamarádí od dětství, jejich mamky se znají roky. David s Mery spolu chodili do školky, školy, ale po páté třídě odešli oba na jinou školu. Osm let se nestýkali, jejich matky se odcizily, po tom co se děsně pohádali, a oni ze dne na...