Zbytek týdne utekl díky praxi rychle. Celý čtvrtek i pátek jsme strávili na urgentu a věci do školy si pak dodělávali přes víkend.
„Mery, to nemůžeš napsat takhle zní to dost blbě" řekl jsem jí, když jsme seděli společně s Romanem, Emou a Vali v kavárně a dodělávali esej co jsme měli odevzdat v pondělí.
Tedy jenom Mery ji dodělávali my ostatní jsme s ní pomalu ani nezačali.
„Podle mě to je dobrý" podívala se do jejího počítače Ema.
„Pro mě za mě to klidně odevzdej" řekl jsem a napil se své kávy.
„Uvidím ještě se na to doma podívám" zaklapla Mery notebook.
„já to sepíšu dneska, fakt nechápu, jak můžeš mít všechno hned" podívala se na ní Vali tázavým pohledem.
„Nemam to hned, vidíš že to dodělávám až teď." Nesouhlasila s ní Mery.„Mery většina z nás ještě ani nezačala a ty už to jen doděláváš, takže jo jsi šprtka" zazubila se na ní Ema.
„Tak já už půjdu mládeži" řekla Ema po chvíli ticha.
„jaktoo?" Ptala se Vali.
„Mamka má v 6 schůzku s klientem musím hlídat bráchu" řekla a zvedla se ze židle.
„Aha" řekla Vali trochu posmutněle.
„Můžu jít s tebou?" zeptal se Emy Roman.
„Jak chceš" pokrčila Ema rameny a vydala se k baru zaplatit svou objednávku.
„Hmm ty nám tady balíš Emu jo?" Štouchl jsem si do Romana.
„Vole" řekl Roman a společně s Emou vyšel z kavárny.
Přes vitrínu nám ještě zamávali a zmizeli za rohem.
„No, tak já taky půjdu. Tak se mějte." Zvedla se Vali.
„Čau." „Ahoj" rozloučili jsme se s ní.
„asi už taky půjdu" řekla po chvíli Mery a začala se zvedat.
„Pujdu s tebou" nabil jsem se.
„Proč ne" řekla Mery a společně jsme se vydali k ní domů.
Nebylo to daleko, smály jsme se, povídala si. Cesta nám společně rychle utekla, ani jsme se nenadáli a už jsme byli u Mery před domem.
„Tak zítra?" Usmála se na mě Mery.
„Zítra" oplatil jsem ji úsměv a ještě dodal „vyzvednu tě o půl 8 tady"„okk a hlavně počítej s tím, že od zítra chodíš pro ségru" usmála se na mě ještě Mery předtím, než zmizela za vstupními dveřmi.
Otočil jsem se a vydal se taky domů. Vůbec jsem nechápal co je tak složité na vyzvedávání šestileté holky ze školy.
Později jsem ale vše pochopil....
ČTEŠ
Nejlepší přátelé💘🤞
Short StoryMery s Davidem se kamarádí od dětství, jejich mamky se znají roky. David s Mery spolu chodili do školky, školy, ale po páté třídě odešli oba na jinou školu. Osm let se nestýkali, jejich matky se odcizily, po tom co se děsně pohádali, a oni ze dne na...