Prolog

208 6 1
                                    

Mery (19)
Úspěšná maturantka, která se právě dostala na svou vysněnou školu společně se svou nejlepší kamarádkou Emou. Mery má mladší sestru Magdu. Žije jenom s mamkou, protože jejich táta před pěti lety umřel. Nedávno se rozešla se svým klukem, protože on odjel na výšku do zahraničí. Poslední dny prázdnin se snaží užít naplno, do školy se moc těší, to ale vůbec neví co jí v ní hned první den čeká.

David (20)
Úspěšný maturant, který po prázdninách nastupuje na školu, ve které učí jeho táta.
David chtěl vždycky být jako jeho táta a od té doby co umřela jeho matka, to chce ještě víc. David trpí BAP, kterou zdědil po svém otci, ale narozdíl od něj nebere prášky. Jeho nejlepší kamarád je Roman. David už dva roky chodí s Ninou. Stejně jako Mery, ale vůbec nemá tušení o tom, že se jeho minulost vrátí.

Magda (6)
Magda je Meryina mladší sestra. Její táta umřel, když byla ještě úplně malinká a tak žije jen s mamkou a starší sestrou se kterou má skvělý vztah. Po prázdninách začne chodit do školy.

Ema (19)
Ema je Meryina nejlepší kamarádka už od primy. Ema je strašně šílená a je pro každou srandu. Společně s Mery nastupují na lékařskou fakultu. Ema ví o Mery všechno, kromě toho, co se stalo předtím, než Mery nastoupila na gympl.

Roman (20)
Roman je Davidův nejlepší kamarád. Baví se spolu už spoustu let. Roman nastoupil do čtvrté třídy za Davidem a od té doby co jsou spolu na gymplu, taky e z nich staly nejlepší kamarádi. Roman se v deseti přistěhoval s mamkou z Moskvy.

Hana (48)
Hana je Meryina a Magdina mamka. Holky vychovává sama. Dlouhé roky se kamarádila s Davidovou mamkou Janou. Jednoho dne se ale strašně pohádali, protože se Jana vyspala s jejím mužem, od té doby se s rodinou Hofbauerových neviděli.

Karel (50)
Karel je Davidův táta, před osmi lety přišel o ženu při autonehodě. Je to hlavní děkan lékařské fakulty, na kterou po prázdninách nastupuje jeho jediný syn.

Nina (20)
Nina chodí s Davidem dva roky, společně s Davidem a Romanem nastupuje na lékařskou fakultu.

Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat