ráno

70 9 0
                                    

Přespal jsem u Mery na gauči, když jsem se ráno v 9 probudil, tak jsem cítil vůní palačinek a nemohl uvěřit tomu, co se včera stálo.

Mery běhala v kuchyni od plotny k plotně a Majda u stolu jedla palačinky.

„Dobre ráno" pozdravil jsem je obě.

„Dobre" odpověděla mi Mery a Majda s plnou pusou se na mě jenom usmála.

Chvíli jsem váhal, ale pak jsem přeci jen přistoupil k Mery a dal jí pusu.

Celá se začervenala a dala mi další...

Tak přeci jen to nebyl sen, my asi opravdu byli spolu...

”Dvaide proč jsi dal Mery pusu??" Zajímala se Majda.

„Protože ji mám rád" usmál jsem se na ní a nenápadně ukradl jednu palačinku.

Dál jsem si ji do pusy, ale byla ještě horká a spálil jsem si jazyk.

„Poctivého nepálí" usmála se na mě Mery a já si šel sednout za Majdou ke stolu.

„Jseu dobrý?" Zeptal jsem se jí.

„nejlepší, ještě lepší jak ty co dělá maminka" řekla Majda a namazala si další palačinku marmeládou.

Podíval jsem se na Mery, viděl jsem, že při zmínce o Haně zase trošku posmutněla.

„Tady máš" postavila přede mě Mery talíř palačinek.
„Diky" řekl jsem a s chutí se do nich pustil.

„Mery, to není fér... Jaktože má David víc jak já?..." Začala se rozčilovat Majda.

„Protože je větší a má větší bříško, David by měl hlad, kdyby jich spapal jen tolik kolik ty..." Snažila se jí to Mery vysvětlit.

„Jenže on má o jeden, dva, tři... více" počítala Majda palačinky.

„Tak jestli chceš, tak aj ti ještě jednu dám..." Nabídla Mery.

„Ne, už nemám hlad..."

„Tak proč se tu rozčilješ, že má David víc?" Ptala se jí Mery.

„Protože to není fér..." Zkřížila si ruce na prsou.

Vypadala tak vtipně, že jsme se s Mery začali smát.

„Čemu se smějete??" Ptala se...

My s Mery jsme ale dál bez odpovědi smáli...

„Ja si jdu radši hrát..." Řekla Majda, když už jí náš hloupý smích začal nudit a šla si hrát k sobě do pokoje.


Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat