oběd

76 5 0
                                    

První den docela ušel, tedy až na ty pohledy, které po mě mamka celý den házela.

Nechtěla jsem to ale zakřiknut a tak jsem si radši jednoduchost práce nechala pro sebe.

Celý den jsem seděla s mamkou na příjmu a pomáhá jí z nejrůznějšími věcmi. Od donášky kávy po příjem pacientů.

Večer jsme společně s Emou a mamkou nasedly do našeho auta a jeli k Emě domů, kde byla Magda odpoledne po škole.

Emy mamka se nabídla že ji vyzvedne. Byla to právnička, pořád lítala po soudech a schůzkách.

Dneska ale neměla moc práce a stejně by šla pro Robina, a tak se nabídla, že vezme i Majdu.

Vyzvedli jsme Magdu a jeli domů

V autě Majda okamžitě vytuhla a vzhledem k tomu, že mezi mnou a mamkou bylo pořád ještě dusno, tak v autě nebylo slyšet nic jiného než chrápání mé mladší sestry.

Když jsme přijely domů, bylo už skoro půl 9.

Majda pořád spala a tak ji mamka přenesla do postele.

Mezitím, co jí mamka ukládala, jsem vynosila tašky s nákupem a pustila jsem se do přípravy večeře.

Hodila jsem na pánev včerejší rizoto a ohřála jsem ho.

„Můžu ti taky nandat?" Zeptala jsem se mamky, když přišla zase zpátky dolů.

„Jo budeš hodná." Odpověděla a posadila se ke stolu.

Celou dobu se tvářila jako by se mi s něčím chtěla svěřit a tak, když jsem si sedla k jídlu, jsem ji trochu pobídla.

„Děje se něco?" Zeptala jsem se jí.

„Hmm nevím, ale dneska, jak na tom urgentu byl zase David, tak... Jsem měla takový zvláštní pocit..."

Bylo vidět, že ji teta Jana (Davidova mamka) chybí. Nikdy mi vlastně ani neřekla proč se s tetou tak rozhádaly...

„Mysliš si že by bylo blbé je pozvat na oběd a po těch letech se usmířit." Vyrušila mě mamka z přemýšlení.

„Určitě ne, je to skvělí nápad" uklidnila jsem jí.

„Řekneš to Davidovi zítra ve škole??" Zeptala se mě mamka.

Zakuckala jsem se. Jak mohla vědět že spolu chodíme do třídy.

„Jak..tto víš?" Zajímala jsme se.
„Já vím všechno" pousmála se.

„Jirka mi to řekl, ptal se mě, jestli by mi nevadilo, kdyby pozval na výpomoc i Davida... Ví že mezi našema rodinama je to dost vyhrocené a tak EM na to předem upozornil." Přiznala se ale mamka po chvíli.

„Napíšu mu" přikývla jsem.

Po večeři jsem naskládala špinavé nádobí do myčky a umyla jsem se.

Dodělala jsem úkol na zítra a chvíli jen tak brouzdala na Instagramu.

Pak jsem si vzpomněla na to, co jsem slíbila mamce a napsala Davidovi.

Nejlepší přátelé💘🤞Kde žijí příběhy. Začni objevovat