3.3

427 59 31
                                    

Can: Geleceğini söylemiştin

Neredesin?

01.34

Can: Bade?

Neden gelmedin?

03.21

Bade: Geleceğimi mi düşünmüştün gerçekten?

Beni rahat bırak

Benden bir şey beklemeyi de kes

Hayatına bak

04.02

Can: Bu ne demek ya?

Geleceğim diyen sendin amk

Mantıklı bir açıklaman yok mu?

Bade: Bunun mantıklı bir açıklaması olur mu sence?

Gelmedim çünkü istemedim

Çünkü umrumda değilsin

Tamam?

Can: Öyle olsun

Görüldü.

"Bu pek Bade'nin yapacağı bir şey değil."

Kafamı aşağı yukarı sallarken dirseklerimi dizlerime dayayıp ellerimi saçlarımda gezdiriyordum.

Yasemin'in söylediğine Elif karşı çıktığında gözlerimi kapatıp tartışmalarının bitmesini bekledim.

"Bence bu tam da onun yapacağı bir şey. Bade ne zaman birine önem verdi ki? Her zaman bize laf sokan ve bizimle takılmaktan keyif almadığını sürekli belli eden biri değil mi?"

Kaşları çatılan Yasemin kafasını iki yana sallayarak yüzünü buruşturmuştu.
"Hayır tabiki. Öyle gözüküyor olabilir ama bu öyle biri olduğu anlamına gelmiyor. Emin ol Bade bizimle takılmaktan zevk almıyor olsa onu hiçbir güç getiremez."

Pek bizim tarafta toplandığımızda burada olmayan Oğuzhan sadece düşünceli bir şekilde oturuyordu. Dalgın olduğu her halinden belliydi. Dün sabahtan yaptığımız buluşmada kesintisiz konuşmuş olmaları da bir şeyleri biliyor mu diye düşünmeme neden olmuştu.

Kendi aralarında hâlâ fikirlerini belirten Yasemin ve Elif'i bir anda susturdu.
"Ya onu doğru dürüst tanımıyorsunuz bile. Neyi tartışıyorsunuz ki?"

Bir anda salona çöken sessizlikle herkes ona dönmüştü. Kendi aralarında konuşan Ufuk, Fatih ve Berk bile bir anda susmuştu.

Bu pek alışık olduğumuz bir şey değildi tahminen sessizce oturduğumuz onuncu dakikayı devirirken.

Toplandığımız her an kesinlikle gürültülü bir ortama ev sahipliği yapardı bu ev ancak şu an tam tersi olarak sessizlik kulak tırmalar olmuştu.

"Gittin mi evine?"

Oğuzhan'ın sorduğu soruyla kafamı aşağı yukarı sallarken sehpada duran sürahideki suyu hemen yanındaki bardağa dökerek bir yudum aldım.

JudgmentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin