1.9

538 65 60
                                    

llll.1.llll: Sen evime girip defterini mi aldın?

judgment: Bak ne güzel söyledin.

Defterimi, benim defterimi.

llll.1.llll: Tamam defterini almamalıydım haklısın

Ama bu evime izinsiz girmeni haklı çıkarmaz

judgment: Sen benim özelime girdin, bende senin

Haksız olan bir şey göremiyorum ben? Ödeştik.

Ayrıca dikkatini çekerim ben senin bir şeyini almadım/çalmadım.

Arada fark var yani

llll.1.llll: Okuyup okumadığımı sormayacak mısın?

judgment: Okuyup okumaman sikimde değil.

Ne okuduğun, ne gördüğün, ne düşündüğün umrumda değil

Çünkü benim için değerli değilsin.

Değeri geç, benim için hiçbir şey ifade etmiyorsun

judgment: Düşündüm biliyor musun? Hatta kliple ilgili teklifini kabul edecektim.

Yardım edebilirim diye düşündüm.

Unut bunu. Ben birilerine yardım etmekten nefret ederim.

Hele o kişi insanların özelini sormadan karıştırıp kendi özeline el sürülünce karşısındakini haksız gören biriyse bunu asla yapmam.

Haklıydı. Baya haklıydı. Bir şey diyemeyerek konuşmadan çıkarken sessizce küfür etmiştim. Güvenliğe sorun olmadığını, eve giren kişiyi tanıdığımı söyleyerek polis çağırmalarını engellemiştim. Şu an Ufuk'larda oturup Heja ve Şamil'in bizimkilere olanları anlatmasını dinliyordum.

Herkesten şaşkınlık nidaları yükselirken merakla dinliyorlardı. Ama başka bir sorunumuz vardı ki klip için artık başka birini bulmalıydık. Mümkün değil şu andan itibaren bana günahını bile vermezdi.

"Vay be, hayranıyım artık bu kızın" diyerek gülen Batuhan'a ters ters bakmakla yetindim. "Hayranımsın abla" diyen Fatih daha yüksek sesle kahkaha atmıştı.
Ceyda şu an baya keyiflenmiş bir şekilde hakettin tarzında bana bakıyordu.
"Ben bu kızla tanışmak istiyorum ya."

"Eve nasıl girdi acaba?" diye en mantıklı soruyu soran Yasemin'e çevirdim bakışlarımı. Harbiden kapı açmayı nereden biliyordu ki?
"Hırsız mı lan yoksa?"
"Aynen Şamil, o yüzden hiçbir şey çalmamıştır."
"Niye çalsın Batu. Her hırsız illa her yerden bir şey çalmalı diye bir kural mı var?"
"Hırsızsa girmişken çalardı bence gerizekalı."

Derin bir nefes alarak susturdum onları. "Ya ne hırsızı amınakoyayım bir durun."
"Klibe yardım etmeyecek. Birini bulmamız lazım" diyerek Yase'ye baktığımda ellerini iki yana kaldırarak omuz silkmişti. "Yeminle doluyum. Benden size bir şey çıkmaz."

Şamil "Abi artık Selo'ya kızın kabul etmediğini söyle bence. Ayarlasın birilerini" dediğinde kafa sallamıştım. Gelecek tepki biraz tedirgin etse de artık bunu söylemem gerekiyordu.

JudgmentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin