*BERENDEN*"Nereye gidiyorsun kızım böyle?" diyerek, Yağız tarafından üstümdeki sweatin paçasından çekilerek durduruldum.
"Ne yapyorsum olum?" dedim aynı onun gibi.
"Üstündekileri çıkarmadan artist artist nereye gidiyorsun?" dedi. Üstüme bi bakış attım. Harika.
Ya Allahtan havalı bir çıkış yapayım demiştim ya! Sadece bir defa havalı olmaya çalışmıştım.
Bir insan her boku eline yüzüne bulaştırabilir mi ya?
Off' layarak kabine geri girdim. Bok vardı da havalı olayım dedim zaten. Püf.
Hemen geri kendi kıyafetlerimi giyinip kabinden çıktım. Ne yani şimdi buraya boşu boşuna mı gelmiştik? Cidden her şey harika!
"Ee şimdi almayacağımız forma için mi geldik buraya?" dedim bıkkınca.
"Hayır bremses hanım. Benim harika planlarım var." dedi Adar kendini öne atarak. Tek kaşımı havaya kaldırdım.
"Ne gibi planlarınız var brems bey?" dedim büyük bir ciddiyetle.
"Hamburger yemeye gidebiliriz bence. Sonra ordan da pizza gömmeye gideriz. Ardından birer tantuniyi indiririz. Eğer seviyorsan sahilde bir mideye tablası da gömeriz. Ve son olarakta tatlı yedik mi tamamdır. Plan gibi plan bee!" dedi son cümlesinde kendini tebrik ederek.
"Midesiz misin olum sen?" dedim şaşkınlıkla. Elini yine kalbine koydu.
"Abiye olum demek mi... Peki." dedi başını yere eğerken.
"O söylediğim cümlede buna mı takıldın cidden?" dedim.
"Yok yok. Önemli değil. Alışığım ben." dedi Adar, kendi kendine triplere girerek.
Acaba beyninde bir sorun mu vardı?
"Acıların sucuğu rolüne girme boşu boşuna amına koyayım." dedi Yalın. Ardından da Adarın kafasına bir şaplak attı.
"Aşko bir şeye de karışmasan bir yerin eksilmez merak etme." dedi Adar. Sonra da Yalına göz kırptı.
Yalının çatılan kaşlarını görüncede koşmaya başladı.
"Ağzına sıçtığımın piçi!" dedi Yalın onum peşinden koşarken.
"Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?" dedi Yağız onların arkasından bakarken.
"Şerefsiz."
Bunu Yamaç ve Ayaz abi aynı anda söylemişti. Bunun için kesinlikle çalışıyorlardı. Yoksa aynı anda konuşmaları için Eda Yamanın cini filan olmaları gerekiyordu.
"Siktir edin o piçi. Ne yapıyoruz?" dedi Ayaz abi bize dönerken.
"Okul eşyalarını alıp eve dönelim. Yemeği dışarda yersek babaanem ağzımıza sıçar." dedi Yamaç.
"Aynen lan. Hiç babaannemin siz hayırsız evlatsınız adlı nutularını çekemem." dedi Ayaz abide onu onaylarken.
"Ama dün bana benim eşyalarımı almaya gideceğimizi söylemiştin." dedim Yamaça bakarken. Ordan almam gereken çok önemli şeyler vardı.
"Çok ku önemli?" dedi Yamaç gözlerime bakarken.
"Fazlasıyla." dedim bende kafamı sallarken. Derin bir nefes aldı.
"Tamam gidelim. Ama bende seninle girerim. Anlaştık mı?" dedi. Benim için farketmezdi.
"Tamam." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korhanlar ||tamamlandı
ChickLitUfak bir hata... Sadece minicik bir hata benim çocukluğumun katili oldu. Doğduğum gün yapılan o hata, benim 16 yılımı elimden aldı... - |13.03.21|-|20.11.21| - -Her şey şahsıma aittir. Alıntı veya isim vermeden kullanılma durumunda gereği yapılacakt...