26. Bölüm

52.1K 3.6K 1.8K
                                    


*BERENDEN*

"İki dakika boş bırakmaya gelmiyorsunuz haytalar." diyen Ahmet amcayla dedemde onu onaylar gibi başını salladı.

"Bizim bi suçumuz yok amca. Onlar kaşındı, bizde kaşıdık." dedi Yağız abim. Bu defa abimler kafalarını salladı.

"Murat sen bir şey demeyecek misin?" dedi dedem babama bakarak. Babam ellerini havaya kaldırdı.

"Bu konuda çocukların yanındayım baba. Tam destek." deyip abimlere göz kırptı babam.

Sen yılan sen şeytan...

"Murat ne ki çocuklar ne olsun?" diye söylendi babaannem.

"Amcam kral adamdır babaanne, bizde prensleriyiz." dedi Adar abi göğsünü kabartarak.

Ben gülmemek için kendimi sıkarken Adar abi durmadı ve devam etti.

"Bereninde prense ihtiyacı yok, o zaten kralın kızı. Kıpps." dedi.

Nereye kusuyoruz?

Büyükler Adar abiye boş boş bakarken Adar abi PQuen gibi elini şıklaştı.

"Şaka! İroni?! Bu bir ironiydi! İroni!" dedi Pelin gibi.

Ben kendimi tutamayıp gülerken Mert, Adar abiye elindeki yastığı attı. Adar abi havada yakalayıp göz kırptı.

"Her neyse. Bir daha kavga yok. Aksi takdirde olacaklardan sorumlu değilim." deyip salondan çıktı dedem.

Aslında kavga etmelerine değilde kendilerine zarar verdikleri için kızmıştı. Çünkü Atanın kaşı patlamıştı ve şu an bayıldığını iddia ettiği için salonun ortasında yerde yatıyordu...

Hepsi manyak bunların...

"Yarın dönüyoruz. Haberiniz olsun." dedi amcam. Babamda ayağa kalktı.

"Sabah erken kalkıcaksınız. Erken uyuyun." dedi. Yanıma gelip alnımdan öpüp salondan çıktı.

"Fazla geç uyumayın tamam mı?" deyip annemle yengemde hepimizi öpüp odadan çıktılar.

Sadece babaannem ve biz kalmıştık. Babaannemde ayaga kalktı ve salonun kapısına yürüdü.

"Mutfak masasında börek var. Dışarda doymamışsınızdır. Gavur şeyleri yemişsinizdir. Yiyin o börekleri." dedi ve arkasına bile dönmeden salondan çıktı.

Kral hareket...

"Bu kadın 27. Elizabeth!" dedi ve hızla mutfağa geçti Adar abi.

"Babaannemin böreği mi?" diyen Atada peşinden koştu.

Hani sen bayılmıştın? Hatta kaşından aldığın darbe yüzünden AIDS olup, ince hastalıklara düşmüştün Ata...

"Pezevenk herif." diye söylenip Alpta mutfağa geçti. Bizde peşlerinden onlara nazaran daha sakin bir şekilde gittik.

"Film izlicek miyiz?" diye sordu Yalın abim, sonra da eline bir dilim börek alıp ısırdı. Bende hemen bir dilim aldım.

"Evet." dedi Adar abi ağzı dolu bir şekilde. Kesin salak saçma bir şey izletecekti bize.

"Bu kadar izlemeyi istediğin filmi o kadar merak ediyorum ki." dedi Ayaz abi. Adar abi sırıttı.

"Mükemmel bir şey." dedi.

Güvenmiyorum yani bokta çıkabilir...

"Çabuk zıkkımlanında fazla geç uyumayalım." dedi sandalyeye oturan Yamaç abim.

Korhanlar ||tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin