SellamkeeŞunu girişe yazmadan geçmek istemedim çünkü çoğunuz atlıyorsunuz dhskdms bu bölüm sonunu kesin okuyun, önemli bir oylama var <3
Ayrıca 2 bölümü birleştirdim haberiniz olsun ksmwmsmwmdm (günlerden bir gün yine size kıyak geçiyorum...)
Neyse hadi şimdi gidin ve yazarken sürekli sırıttığım bölümü okuyun :*
*YAZGI BERENDEN*
Aynadan kendime bakıp dil çıkarttım. Sonrada sesli bir şekilde el haraketi çekip öpücük attım.
"Ay mal filansın ama seviyorum seni yavrum." dedim ve serseriler gibi göz kırptım.
Üstüme beyaz bir tişört ve siyah kot bahçıvan pantolon mu herneyse ondan giymiştim. Ayakkabı olarakta siyah converselerimi giyecektim.
Allahım sen bana bir converse fabrikatörü nasip et, amin.
Tabi istersen inek çiftliği olan birisini de verebilirsin. Seçimi sana bırakıyorum.
Bilirsin ben imanlı bir girlümdür...
"Kızım hazır mısın?" diyen babamın sesiyle çantamı sağlam elime alıp odamdan çıktım. Bu alçıdan ne zaman kurtulacağıma dair olan bilgim sıfırdı. Çıkacağına olan inancımın sıfir olduğu gibi.
"Günaydın kızım." deyip alnımdan öpen babama gülümsedim. Her ne kadar öpmek gelsede içimden bunu yaparken nasıl hissedeceğimi bilmediğim için bir herekette bulunamıyordum.
"Günaydın baba." dedim gülümserken. Onlara her anne baba dediğimde olduğu gibi yine gözleri parıldadı.
Beni seviyorlardı. Onları seviyordum...
Artık bundan emindim. Bu kadar zaman boyunca ilk defa bu kadar emin hissediyordum ve onlardan biraz uzaklaşma fikri bile içimi yakmaya başlıyordu artık.
"Hadi çıkalım artık. Sizde fazla ders kaçırmamış olursunuz." dedi. Kafamla onayladım ve birlikte asansöre bindik.
Sabah sabahın 6 sıydı. Sırf onlarla vakit geçirmek için saat 6 da uyanacak kadar değer veriyordum. Düşünün ben ya ben. Ben olum ben!
Alt kata kısa bir nasıl oldun sorusundan sonra varınca birlikte indik. Annem kapının orda dışardaki güvenlikçi amcaya bir sepet veriyordu.
"Günaydın anne." deyip gidip ona arkasından sarıldım. Dün saatlerce konuşmuştuk ve birlikte uyumuştuk. Ama annem hazırlıkları kendisi yapmak için erkenden aşağıya inmişti.
Her şeyi konuşmuştuk. Eski ailemi, çocukluğumu, Çağrıyı, ve manyak sülale Korhan ailesinin dedikodularını... Lan annem tam kafa kadındı. Anam olmasa kanka filan olabilirdik.
İsteyen varsa kiralayabilirim. Bana bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Bir gün sonra show haber: sırf para kazanmak için annesini internet üzerinden insanlara kanka olarak kiraladı! Ve kazandığı parayı alıp Dubaiye kaçıp dilenci oldu!
Ay Dubaiye gidip dilenci olduktan sonra Türkiyeye gelip zengin olma fikri... Çık aklımdan...
Ama tam o an aklıma bir şey gelir... Biz zaten zenginizdir...
Puhaha çok eğleniyorum iç dünyamda kendi kendime!
"Günaydın güzel kızım." dedi annem bana dönüp sarılırken. Sonra da saçlarıma bir öpücük kondurdu.
"Anne! Yalın abim yatağın altına girdi! Beni bu saatte yataktan çıkarmak için cesedimi çiğnemeniz gerekiyor diyor. Ne yapayım?" diye 3. kattan bağıran Yağız abimle hepimizin dikkati dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korhanlar ||tamamlandı
ChickLitUfak bir hata... Sadece minicik bir hata benim çocukluğumun katili oldu. Doğduğum gün yapılan o hata, benim 16 yılımı elimden aldı... - |13.03.21|-|20.11.21| - -Her şey şahsıma aittir. Alıntı veya isim vermeden kullanılma durumunda gereği yapılacakt...