:)
*Yazgı Berenden*
Ak sakallı dedeler bana el hareketi çekip, arkalarına bile bakmadan yanımdan uzaklaşırken yüzümü astım.
"Ulan hacı dedeler o kadar mı şirretim lan?" diye bağırdım arkalarından.
Ama hiç duraksamadan ayaklarını kıçlarına vura vura kaçıyorlardı.
İyi de ben bir şey yapmamıştım ki. Onlar benim yanıma gelip 'Küçük kız sana piyangonun rakamlarını vereceğiz' demişlerdi.
Ben de 'ula manyak adamlar benim babam zaten rich' diye atarlanınca, bana boş boş bakmışlardı.
Ama ne yapayım kul hakkına mı geçseydim? Paraya ihtiyacım falan yoktu benim.
Ardından aramızda kısa bir sessizlik olmuştu ve ben konuşma gereği duymuş 'E madem siz bana piyangonun rakamlarını veremediniz, ben size bol soslu bir makarna tarifi vereyim' deyip bütün mutfak bilgilerimi onlara aktarmıştım.
Makarna tarifi bitince önce körili tavuk, sonra da bir tatlı tarifi vermiştim. Hadi yine iyilerdi ak sakallı hacılar, akşam yemeğine ne yapalım diye düşünmeyeceklerdi.
Ama sonra instagramdan takip ettiğim kişilerin dedikodusunu yapmaya başlayınca sinirlenip bana el hareketi çekmişlerdi. Sonra daha ben ne olduğunu anlayamadan da kaçmaya başlamışlardı.
Ulan siz hacı dedelersiniz! Kendinize gelin!
"Kız zilli uyansana!"
Kolumun deşildiğini hissedince, elim reflex olarak koluma gitti.
"Siktirmek." deyip diğer tarafima döndüm hemen.
"Aşko eğer şimdi uyanmazsan birazdan anneannen gelip uyandıracak." Duyduğum şeyle anında gözlerimi açtım.
"Hassiktirmek!"
Anında yatakta doğruldum ve hızla ayağa kalktım. Aniden hareket edince ayağıma dolanan pike ile birlikte yere yapışmam eş zamanlı oldu.
"Gerizekalısın yemin ediyorum. Var mı bir şeyin?" deyip kolumdan çeken Adara ters bir bakış attım.
Onu affetmeyi düşünmüyordum.
"Bana bakma öyle. Hem senin için inek desenli şapka alan bu koca yürekli yakışıklıya daha ne kadar küs kalabilirsin ki?" dedi sırıtarak.
Ona küs olduğumu kim söyledi?
"Ulan en sevdiğim abim sensin he!" deyip kollarımı karnına sardım.
Resmen inek lafını duymak uykumu açmıştı.
"Ehehe." dedi Cardi B edasıyla.
Göz devirip ondan ayrıldım. "Ee şapkam nerede?" dedim heyecanla.
"Odamda. Sen kahvaltıya in, ben getiririm." dediğinde kafamı salladım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"Ulan bir haftadır şu öpücüğü nasıl özlediğimi tahmin edemezsin." diye mırıldanmasını boşverip odadan çıktım.
Akşam yatağıma tekrar yatacağım için toplamama gerek yoktu.
Yavaş yavaş merdivenleri inip mutfağa girdim. Adar hariç hepsi buradaydı. Ve her zaman olduğu gibi yemek yapma işini Yamaç abime kitlemişlerdi.
Zaten o olmasa açlıktan geberirdik heralde. Daha donmuş yiyecekleri bile hazırlayamıyorduk.
Geçen gece dondurulmuş pizza yapmaya kalkan Yalın abim fırını yakınca, yemek yapma sevdasından vazgeçmiştik hepimiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korhanlar ||tamamlandı
ChickLitUfak bir hata... Sadece minicik bir hata benim çocukluğumun katili oldu. Doğduğum gün yapılan o hata, benim 16 yılımı elimden aldı... - |13.03.21|-|20.11.21| - -Her şey şahsıma aittir. Alıntı veya isim vermeden kullanılma durumunda gereği yapılacakt...