*BERENDEN*"Çıkışta bir şey yapacak mısınız?" diye soran annemle ayakkabımı giyip ayağa kalktım.
"Eve geliriz galiba." dedi Yağız abim. Annem kafasıyla onayladı onu ve bana döndü.
"Anne kız biraz zaman geçirelim mi bugün? Tabi sende istersen." dedi. Son cümlesini hızla söylemişti. Gülümsedim .
"Olur." dedim. Anında kocaman gülümsedi. Bu kadın bu kadar tatlı olmak zordunda mı ya?
"O zaman iyi dersler size." dedi ve hepimizi öpüp kapıyı kapattı. Bugün Yalın abimle gideceğim için direkt onun arabasına bindim. O da binince arabayı çalıştırdı.
"Deli gibi uykum var." dedi evin bahçesinden çıkarken. Kafamla onu onayladım.
"Benimde." dedim. Dün dönmüştük Trabzondan ve bugün pazartesiydi ve ve ve biz okula gidiyorduk...
Sessiz geçen bir yolculuktan sonra araba okulun bahçesinde durunca ikimizde indik. Diğerleri de gelmişti. Onların yanına gidince hep beraber okula girdik.
"Beren götü kolla kızım. Bunlar seni çiğ çiğ yer." dedi Adar abi etraftaki kızları göstererek. Asansöre bindik hepberaber.
"Salak salak konuşma." deyip Adarın kafasına vurdu Yamaç abim.
"Thor musun mübarek?" deyip kafasını tuttu Adar abi de. Ama Yamaç abimin delici bakışlarını görünce ağzına hayali bir fermuar çekti.
"Bir şey olursa haber verirsiniz." dedi Ayaz abi asansör durunca. Yağız abimle ikimizde kafamızla onu onayladık. Sonra bizim katta duran asansörden indik.
"Dikkatli olun." diye seslendi Yamaç abim arkamızdan. Savaşa gidiyoruz sanki...
"Cephane tam! Vatan sağolsun!" diye bağırdım bende. Yağız abim gülerken bakışlar bizi bulmuştu bile.
Onları boşverip abimle sınıfa girip yerimize oturduk. Çantamın önünden telefonu aldım. Zaten hocanın girmesine yaklaşık 10 dakika vardı.
Instagrama girdim. Dm gelmişti. 'Çift sıfır'dandı. Zaten ondan başka kimse yazmıyordu bana...
Tabi abimler yüzünden beni takip edenleri saymazsak...
00: Günaydın.
00: Bana gün aydı...
00: Seni gördüm çünkü...
Beren: Niye ben ayaklı ışıldak mıyım?
Beren: Ne demeye çalışıyosun lan!?
00: Yemin ediyorum ormandaki ağaçtan bir farkın yok.
00: Ama olsun, ben seni her halinle seviyorum.
00: Odun olman bunu değiştirmez...
Beren: PUAHAHAHHA
Beren: Sağol ya şu an acayip büyük bir teselli verdin.
Beren: Tenk yu!
00: Sana seni sevdiğimi söyledim yukarda. Farkında mısın?
Beren: Teşekkür ederim.
Beren: Beni sevdiğin için.
Beren: Ama sorun sende değil bende. Ben seni üzerim. Ailesel problemlerim var. Sen bende daha iyilerine layıksın Çift Sıfır...
00: Nesin sen?
00: Son duyar bükücü filan mı?
00: KEKWKKSMMSMSMSMD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korhanlar ||tamamlandı
ChickLitUfak bir hata... Sadece minicik bir hata benim çocukluğumun katili oldu. Doğduğum gün yapılan o hata, benim 16 yılımı elimden aldı... - |13.03.21|-|20.11.21| - -Her şey şahsıma aittir. Alıntı veya isim vermeden kullanılma durumunda gereği yapılacakt...