MarabaBölümü iğrenç bir haldeyken yazdım... Kusura bakmayın...
*BERENDEN*
"Bora abi hadii! Geç kalacağız" diye bağırdım yukarıya doğru.
Saat sabahın 9' uydu ve saat 11 de duruşma vardı. Geç kalmamalıydık. Sonuçta ilk duruşmam.
"Beren bir sakin mi olsan? 2 saat var daha abicim." diyerek merdivenlerden indi Bora abi. Kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Sırf geç kalmamak için sabahın 6' sından 8 buçuğuna kadar, bir dakika aralıkla onlarca alarm kurup uykumun içine inekledim. Şimdi senin yüzünden ilk duruşmama geç kalamam." dedim.
Elini ben masumum der gibi havaya kaldırdı.
"Sakin ol şampiyon. Bir şey demedim. Ayrıca görende avukatı ben değil sen sanar. Şimdi kahvaltı yapıp çıkalım." dedi ve içeriye doğru yürüdü. Hemen kolundan tutup çektim.
"Çıkışta yeriz bir şeyler. Lütfen hemen gidelim." dedim. Asılmış yüzüme baktı.
"İyi tamam. Bekle çıktığımızı haber vereyim." dedi. Gülümsedim hemen.
"Koçsun sen koç." dedim.
"Yalaka." deyip salona yürüdü. Bende zaferle sırıttım. Benim bu dünya üzerinde kazanamayacağım tek bir şey vardı. Onun dışında her şeyi kazanacağıma dair güvenim tamdı.
Emin olmadığım tek şey ise; Hindistanda yaşam...
(durun bölümde tek güldüğüm yer burası, random atıp kaçıyorum KEKMSZKWKDMSMMSMSMSM)
Bora abi 2 dakika sonra yanıma geldi ve birlikte kapıya gidip ayakkabılarımızı giydik. Ben siyah bir kot, beyaz bir tişört ve üstüme de siyah bir kaban giymiştim. Ayakkabı olarakta beyaz adidaslarım...
Acaba siyah beyaz kombinleri sevmemin nedeni inekler miydi? Why not...
Bora abiyle arabaya bindik ve kemerlerimizi taktık. O arabayı çalıştırıp bahçeden çıkınca benim heyecanım iki katına çıktı. Allahım sana geliyorum!
"Bana olayı anlatsana. Biz şimdi kimi neye karşı, kime karşı ve neden savunacağız?" dedim. Derin bir nefes aldı.
"Savunacağımız kişi dedemin bir arkadaşı. Sinan Kartal. Bur kavga olmuş. Hatalı olan yüzde yüz karşı taraf. Zaten öyle olmasaydı girmezdim bu işe." dedi. Kafamla onayladım.
"Ne kavgası? Neden olmuş?" dedim.
"Çok saçma bir neden yüzünden aslında. Karşı taraf tuttuğu takım yüzünden maç sırasında Sinan amcaya sinirleniyor. Sonra sözlü hakaret ediyorlar. Hem takıma hem de Sinan amcanın şahsına. İş aileye kadar gidiyor. Ardından karşı taraf Sinan amcanın bahçesine zarar verince, Sinan amcada delleniyor. Olaylar birbirine girmiş işte." dedi.
"İyi de hakim salak değilse anlar zaten. Dediğin gibi yüzde yüz karşı taraf hatalı." dedim. Kafasıyla onayladı.
"Öyle ama rakip avukat baya dişli. Baya iyi iftira atıyorlar." dedi. Kaşlarım havaya kalktı.
"Bizde çok iyi inek ediyoruz hacı. Merak etme." dedim. Güldü.
"Şu günü sapasağlam atlatsak yeter. Başka bir şey istemiyorum." diye mırıldandı.
.
.
."Bak sakın sesini çıkarma tamam mı? Özellikle hakim konuşurken ağzını bile açma. Her şey aleyhimize olabilir." diye beni 50. kez tembihledi Bora abi. Gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korhanlar ||tamamlandı
ChickLitUfak bir hata... Sadece minicik bir hata benim çocukluğumun katili oldu. Doğduğum gün yapılan o hata, benim 16 yılımı elimden aldı... - |13.03.21|-|20.11.21| - -Her şey şahsıma aittir. Alıntı veya isim vermeden kullanılma durumunda gereği yapılacakt...