42. Bölüm

34.3K 2.8K 1.9K
                                    

*BERENDEN*

Elimi karnıma daha da bastırıp kafamda dönen senaryoları izlemeye devam ettim.

Büyük ihtimalle burda geberip gidecektim. Açlıktan, susuzluktan, ağrıdan ve çikolatasızlıktan...

Karnımda yeşeren minik canavar ağrılı kekim, etrafına dehşet saçarken yataktan kalkmaya üşendiğim ve yorgunluğum her şeyin önüne geçtiği için bir süre daha ağrımaya devam edecek gibi duruyordu.

Bir Allahın kuluda çıkıp bu kıza ne oldu, geberdi mi, ortadan puf diye kayıp mı oldu, büyücüler gelip ayağını bacağını koparıp iksir mi yaptı acaba diye sormuyordu.

Ayıp be ayıp.

Tabi bunda her odama girdiklerdinde kıyameti koparıp kovmamında etkisi olabilirdi ama neyse.

Abilerimde olsalar önlerinde canım yanarken beni görmelerini istemiyordum. Ciddisiz bir ergen gibi durmak beni yoruyordu artık.

Telefonumu elime aldım ve çalma listemden rastgele bir şarkı açtım. Şarkıyı duymamla yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamadım. Seçseydim bu kadar olmazdı anasını satayım. Dolu Kadehi Ters Tut- Siz Bana Aldırmayın...

Şarkıyı kısık bir sesle mırıldanırken aynı zamanda yastığımı karnıma bastırıyordum. Regl olmaktan nefret ediyorum...

Hemde tatilin 3. günü olmak tam cinnet geçirmelik bir durumdu.

Kapımın tıklatılmasıyla kafamı kaldırmadan gözümü kapıya diktim.

Şu an astral seyahat yapıp doğduğum güne gidip götüme pamuk tıkma fikri... Çık aklımdan...

|geçmişe gidilmeyeceğini biliyorum, lafin gelişi. takılmayın .d|

Kapı yavaşça açılınca görüş açıma Adar abinin girmesi bir oldu. Odaya girdi ve ışığı açtı.

Uzun süredir karanlık odada kaldığım için gözüm birden üstüne 'Allah Allah' diye savaşa gider gibi hücum eden ışıktan rahatsız olmuştu ve gözlerimi kısmak zorunda kalmıştım.

Adar abinin sırıtan yüzü yerini çatık kaşlarına bırakıp terkedince hemen yanıma yaklaştı.

"Ne oldu? İyi misin sen?" dedi yatakta yanıma otururken. Ardından elini alnıma koyup ateşimi kotrol etti.

"Kızım konuşsana. İyi misin? Neyin var? Yüzün kireç gibi." dedi talaşlı çıkan sesiyle.

"Karnım ağrıyor. İlaç getirir misin?" dedim boğuk çıkan sesimle.

Her regl olduğumda Allahıma kavuşuyordum resmen. Ağrısız geçiren insanlara özendiğim kadar kimseye özenmiyorum galiba...

"Tamam bekle hemen getiriyorum." deyip hızla odadan çıktı. Bende gözlerimi kapatıp yastığa daha da sarıldım.

Bu yastıkla evlenmek gibi planlarım var şu an itibariyle. Resmen acılarımi dindirmek için yapmadığı şey kalmadı yavrucağın.

Ah yastık... Acılarımı dindiren kekim...

Kapının birden bire açılmasıyla gözlerimi yine araladım. Aynen bak sadece ilaç getirmişsin Adar. İlaçların adı da Yamaç, Yalın, Yağız ve Ayaz hatta.

"Neyin var abicim?" deyip hızla yanıma gelen Yamaç abimle yüzümü astım.

Biraz show yapsam ne olurdu ki?

"Geberiyorum." dedim acıyla. Tamam abartıyor olabilirim ama cidden bıçak giriyormuş gibi ağrıyordu.

Bıçak ağrısını nerden biliyorsun diye soracak olursanız, hatırlatırım ki spaydi gibi uçup bıçağın önüne atlamışlığım var... Herneyse.

Korhanlar ||tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin