11. Bölüm

1.8K 122 28
                                    

Bu bölümü biraz daha uzun tutmaya çalıştım. Diğer bölümler kadar iyi olduğunu düşünmüyorum ancak takdir yine size kalmış.

İyi okumalar...

Yurda gider gitmez babamla konuştum. Her zamanki gibi havadisleri aldım. Bizimkilerle konuşunca aklıma Harun geldi. Ona bir mesaj attım.

Gönderen: Ben

Hala hayatta mısın? :)

Çok geçmeden cevap geldi.

Gönderen: Harun

Direniyorum. Çay, kurabiye faslı baya yardımcı oldu :)

Mesajına gülümsedim. Bu sırada bir mesaj daha geldi ancak ondan değildi.

Gönderen: Gereksiz

İyi akşamlar hırçın güzel :D

Iyyy sayende akşamın tadı kaçtı… Cevap vermeye tenezzül etmedim ve telefonu bir kenara bıraktım. Yeni aldığım kitabı okumaya başladım. Bir süre sonra Hilal “hadi film izleyelim” dedi. Bir kitabıma baktım bir de Hilal’e “Tamam geliyorum” dedim. Kitap bekleyebilirdi sonuçta…

~~

Uzun süre ne izlememiz gerektiği konusunda tartıştık. En sonunda prestij i izlemeye karar verdik. Hilal yorum yapmaktan da geri kalmıyordu. “Anam kadın cidden öldü mü şimdi? , Bak şu adamı gözüm hiç tutmadı, kesin bir iş var onda…” Bense onun yorumlarına gülüyordum.                         Tam filmin ortasında Hilal’in telefonu çaldı. “Tam da sırasıydı, durdursana şunu” dedi. Dediğini yaptım. Hilal ”Efendim anne?” dedi. “Haa tamam ben de bir şey oldu sandım.” diye devam etti. “Hı hı sorun yok. Evet, Özgür de iyi… Tamam, sen de ona selam söyle. Görüşürüzzz.”diye bitirdi konuşmasını. Merakla yüzüne baktım “Sorun yok dimi?” dedim.  “Yok yok öylesine aramış. Hadi devam edelim.” dedi.

~~

Film bitince bir süre kritik yaptık. İyi bir film olduğuna karar verdik. Hilal çok geçmeden yatmaya karar verdi. Benimse henüz uykum yoktu.  Hilal’e baktım ve “Sana sihirli küreli, aynalı, içe doğdurtan rüyalar diliyorum.” dedim. Biraz doğruldu sonra “İşi yavaş yavaş kapıyorsun” dedi. İkimizde güldük.

Kitabı bir süre daha okudum ancak artık gözlerim acıyordu. Kapatıp yatağımın yanındaki komodine koydum. Telefonuma mesaj gelmişti.

Gönderen: Harun

İyi geceler partner yorucu bir haftaydı. Hafta sonu iyi dinlen.

Gönderen: Ben

Sende iyi dinlen, iyi geceler :)

Yorgunlukla başımı yastığıma koydum. Uyumakta sıkıntı çekiyordum. Kafamda her zamanki gibi bir sürü düşünce vardı. Sağ tarafıma döndüm bir süre sonra gözlerim kendiliğinden kapandı.

~~

Prova odasındaydım. Etrafta kimse yoktu. Buraya ne zaman gelmiştim? Dışarı çıkmak için kapı kolunu tuttum fakat hareket etmiyordu. Kapı kilitliydi. Telaşla pencerelere yöneldim. Ama beni duyabilecek, beni buradan kurtarabilecek kimse yoktu. Bir anda bir ses geldi. Arkama döndüm. Karşımdaki Taner’di yanında da Sarp ve Berk vardı. Taner “ Hırçın güzel esrarlı çocuğu buldun mu?” dedi. Berk “ Aaa notları okudun değil mi?” dedi yüzünü buruşturarak. Sarp bunun üstüne “Esrar mı? Yoksaa eroin mi?” diye sordu. Bunun üstüne herkes gülmeye başladı. Herkes…  Özgür, Harun, Hilal, Esma, Dilek… Onlar da gelmişti. Hepsi üstüme gelmeye başladılar.  Kızlar “Zavallı, çokk yalnızzz “diyordu. Sesim çıkmıyordu. Çaresizce ağlamaya başladım…

KÜTÜPHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin