Not: Okuyup okumamak size kalmış ama hissettiklerimi sizinle paylaşmak istiyorum...
Heyy baya baya final yaptık yani... Ben yazdığıma bile inanamıyorum.
Hikayemin öyle aham şaham bir hikaye olmadığını biliyorum. Zaman zaman ders çalışmak için veya başka sebeplerden hızlı yazdım. Keşke daha fazla vaktim olsaydı da daha özenli yazabilseydim. Ama yazdığım için mutluyum. Bu da böyle bir deneyim oldu benim için.
Yazmaya başlamadan önce aklımda olan bazı şeyler vardı. Mesela her yerde bad boy hikayeleri görmekten bıkmıştım. Sürekli birilerini kaybettiği için acı çeken veya intikam almaya çalışan karakterlerden de öyle. Bu yüzden daha sakin bir şeyler yazmak istedim. Kimilerine fazla sakin gelse de benim fikrim değişmedi.
Aldığım yorumlara göre herkes Esin'de kendinden bir parça görmüş. Bu beni çok mutlu etti. Çünkü bu sayede birilerine ulaşmışım demektir. Kendi adıma bütün karakterleri özliycem. Hepsini çok seviyorum. Zamanla bir parçam gibi olmuşlardı.
Kütüphane'ye arkadaşlarımın destekleri sayesinde başladım. Kafamda bir şeyler vardı ancak yazmayı düşünmüyordum. Bu yüzden öncelikle beni yazmaya teşvik eden MorumsuSey'e ve yorumlarıyla beni güldüren qsxftgbjik'e teşekkür ederim.
Umarım severek okumuşsunuzdur. Herhangi bir konuda tavsiye isterseniz bana mesaj atabilirsiniz. Müsait oldukça cevap veririm. Biraz emmanora abla gibi oldu :)
Karşınıza çıkan olaylarda hemen umutsuzluğa kapılmayın. Hayatta insanın karşısına ne zaman ne çıkacağı belli olmaz. Geçmişe dönüp baktığınızda ben nelere üzülmüşüm bile diyebilirsiniz. Bu hayat tavsiyesi de nereden çıktı mı diyorsunuz? Slogana bağlıycam da ondan. Ne de olsa bazı şeyler değişir zamanla...
Okuduğunuz için teşekkürler. Kendinizde iyi bakın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE
Romanceİlk görüşte aşka inanır mısınız? Eğer cevabınız evetse bu hikayeyi okumayabilirsiniz.Çünkü bu hikaye zamanla aşık olmanın hikayesi... Bir tarafta dolabında esrarengiz hediye ve notlar bulan Esin diğer tarafta ona nasıl açılacağını bilmeyen esrarengi...