Tamam bu bölüm biraz kısa oldu. Üzgünüm...
İyi okumalar...
Sabah okula normalden 1 saat erken gittim. Neden mi?
Konserde Özgür benim için bir şarkı söylemişti. Ben de onun için bir şarkı söylemek istiyordum. Ama bunu alelade yapamazdım. Bu yüzden dün akşam Harun’u aradım. Onun için sakıncası yoksa bana gitar alıştırması yaptırabilir mi diye sordum. Hiç düşünmeden olumlu cevap verdi.
Özgür okul saatinde şüphelenmesin diye de prova için okula erken geldim. Prova odasına geldiğimde Harun’da yeni girmişti. “Günaydın” dedi gülümseyerek. “Günaydın… Kusura bakma seni de bu saatte okula getirdim” dedim. “Ayıp ettin partner tabi gelirim” dedi samimi bir şekilde. “Teşekkür ederim çok iyisin, Hilal olsa durup durup laf çarpardı bana şimdi” dedim onun olduğunu düşünerek. Harun küçük bir kahkaha attı. “Berk’le baya uyumlular o zaman, yılın en uykucu çifti seçebiliriz onları” dedi. Gülümseyerek karşılık verdim.
“ Eee hadi başlayalım o zaman” dedi. Böylece ilk provaya başlamış olduk. Umarım bu işi kotarabilirdim…
~~
Normal saatim geldiğinde telefonum çalmaya başladı –Özgür arıyor- Harun’a parmağımla sessiz ol işareti yapıp telefonu açtım.
“ Efendim?” dedim gülümsememe engel olamayarak. “ Günaydın” dedi bir melodiden farksız sesiyle. “Günaydın” diye karşılık verdim ona. “ Evden çıkıyorum sizi almaya gelirim birazdan” dedi neşeli bir şekilde. Tam bu sırada prova odasına Sarp girdi ve “Sabah-ı şerifleriniz hayır olsun millettt” diye bağırdı.
Eyvah!
O sormadan “Ben okuldayım” dedim hafif suçlu hissederek. “Fark ettim bizim odadasın herhalde?” dedi. Bozulmuş muydu? “ E-evet ders çalışmak için gelmiştim çocuklara da bir selam veriyim dedim” diye yalan söyledim. Kendime inanmıyorum nasıl yalan söylerim ya ben? Ama sürpriz bozulmasın diye sonra açıklarım dimi?
“Tamam, ben Hilal’i alıp gelirim birazdan” dedi. “Peki” deyip telefonu kapattım. Harun “Bir sıkıntı mı var?” diye sordu meraklı gözlerle, Sarp’sa kafasını kaşıyarak “ Bir şey mi kaçırdım?” diye sordu. Ona baktıktan sonra Harun’a döndüm ve burada olduğumu duyunca biraz garipsedi galiba” dedim. “Sonuçta proje de bitti” diye devam ettim. O ise “Biterse bitsin sen bizim arkadaşımız değil misin sonuçta?” dedi. Sarp araya girip “Aynı zamanda yengemiz” dedi sırıtarak. Bu sırada içeri Berk girdi “Selamm” dedi ardından “ Bir şey mi oldu?” diye sordu yüzlerimizi inceleyerek. Harun’la birbirimize baktık. “Bence onlarda bilsin” dedim. Böylece daha rahat hareket edebilirdik. Harun “Peki öyleyse…” dedi ve planı anlattı.
~~
Özgür ve Hilal içeri girdiğinde sohbet ediyorduk. Hilal hemen Berk’in yanına gitti ve bir şeyler konuşmaya başladılar. Ne konuştukları hakkında hiçbir fikrim yoktu çünkü şu anda sadece Özgür’e odaklanmıştım. Yanıma geldi ve beklediğimin aksine gülümseyerek yanağıma bir öpücük kondurdu.
Hilal’le Berk kapıya yönelmişti. Berk bize dönüp “Biz cisimleniyoruz- Harry Potter’da geçen bir tür ışınlanma-,iyi dersler ” dedi. Hilal ona bakıp “Hulusi okulun içinde cisimlenemezsin burada kalkan var” dedi. Ciddi ciddi bu konuda konuşarak çıktılar.
Ağzım açık kalmıştı. Özgür’e baktığımda gülüyordu. Gülmek bir insana bu kadar mı yakışırdı yaa… Tamam tamam konudan sapmıyorum. Ellerimle tırnak işareti yapıp “Hulusi de mi kitap-sever” dedim. Kafasını olumsuz anlamda salladı ve “Hayır, o bir film-sever” dedi. “ O da olur, Hilal’e o da uyar” dedim gülümseyerek. Bu sırada Sarp kaşlarını çatmış ve eliyle çenesini tutmuş bir şekilde “Cisimleşmiş mi ne olmuş abi ben anlamadım?” dedi. Özgür’le aynı anda birbirimize bakıp gülmeye başladık. Harun “Sarp sen daha orada mı kaldın abi?” dedi bize eşlik ederek...
~~
Beni derse Özgür bıraktı sonra da kendi dersine gitti. Sınıfta Harun dışında ilişkimizi bilen kimse yoktu. Bilmesi gereken kişi de yoktu zaten… Kızlarla hala konuşmuyordum konuşmayı da düşünmüyordum zaten. Bu arada ben her zamankine bakarak rahatım sanki neden ki?
Haa Taner gelmemiş, ohh...
Diğer teneffüslerde de görüştük Özgür’le, öğle boşluğunda birlikte yemek yedik. Sanki rüyada gibiydim…
~~
“Bu benim son dersimdi” dedi. “Benim bir dersim daha var” dedim sıkıntıyla. “Ben seni beklerim sonra da yurda birlikte gideriz” dedi tüm tatlılığıyla. “Ama durduk yere bir saat bekleyeceksin boşuna yorulma” dedim bende ona. Ördüğüm saçlarımdan çıkan asi bir tutamı kibarca kulağımın arkasına sıkıştırdı. “İşin ucunda seni görmek varsa hiç problem değil” dedi. Eriyor muyum ben? Yanaklarım kesinlikle al al haldeydi. Bu halimi o da fark etmiş olacak ki gamzesini ortaya çıkaracak şekilde gülümsüyordu. Ondan ayrılmak istemiyordum ancak ders saati gelmişti. Saatine bakıp “Hadi geç kalma ben buralardayım” dedi ve beni dersime uğurladı…
~~
Ders bittiğinde kuş kadar hafiflemiştim. Harun’la birlikte konuşarak çıkıyorduk. Kapıdan adımımı attığım anda Berk’le yüz yüze geldim. Bir saniye için yanımdaki Harun’a bakıp tekrar bana döndü. “Esin gelsen iyi olacak” dedi. Bunu demesi paniklememe sebep olmuştu. Yoksa… Yoksa Özgür’ün başına bir şey mi gelmişti?
Bölümü nasıl buldunuz?
Özgür'ün başına ne gelmiş olabilir ki?
Bu arada görülmem 2.000'i geçmiş! Hepinize çok çok teşekkürler... Özellikle de kendine özgü yorumlarını esirgemeyen @thehilal e...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE
Romanceİlk görüşte aşka inanır mısınız? Eğer cevabınız evetse bu hikayeyi okumayabilirsiniz.Çünkü bu hikaye zamanla aşık olmanın hikayesi... Bir tarafta dolabında esrarengiz hediye ve notlar bulan Esin diğer tarafta ona nasıl açılacağını bilmeyen esrarengi...