Merhabalarrr... Yeni bölüme hazır mıyız?
Başlamadan önce söylemek istediğim bir şey var. Önceki bölümde gaza gelip aksiyon filan dedim ama aksiyonun ölçütü Esin yani ona göre düşünün.
Buyrun yeni bölümle baş başasınız :)
Gönderen: Özgür
Aşağıdayız ;)
Özgür'ün mesajını görünce Hilal'e seslendim. "Hadi gelmişlerrr!" Hilal "Tamam tamam" diyerek yanıma geldi. "Hazırım gidebiliriz."
Aşağıya indiğimizde Özgür ve Berk dışarıda bir şeyler konuşuyorlardı. Bizi fark ettikleri anda sustular. Hilal "Heyy niye biz gelince sustunuz, ne işler çeviriyorsunuz?" diye sordu eli belinde. Berk Özgür'e baktıktan sonra "Sürpriz" dedi. Bu sefer ben sordum "Ne sürprizi?" Özgür gülerek "Ne olduğunu söyleyecek olsak sürpriz demezdik dimi canım?" dedi. Bu tam göz devirmelikti. Hilal "Üff"ledi. "Benim bilmediğim sürprizler hiç eğlenceli olmuyor" dedi yakınırcasına. Berk gülerek "Hadi sevdiceğim, hadi gidelim artık." Dedi arabanın arka kapısını açarken.
Herkes arabaya bindi. Doğal olarak ön koltuğa oturdum. Eee ne de olsa sürücü benim erkek arkadaşımdı. Özgür "Sarp, Harun ve Emel'le yemek yiyeceğimiz yerde buluşacağız" dedi. Hilal Emel'in adını duyduğuna pek iyi hoş olmamıştı. Ama bir şey demedi. Aslında diyemedi sonuçta Sarp'ın kız arkadaşıydı.
Hilal yol boyunca sürprizin ne olduğunu bulmaya çalıştı. Berk'in cevabı her seferinde hayırdı. Özgür bu konuşmalara sessizce gülerken bir süre sonra bende ona katıldım.
-Hazine haritası buldunuz?
-Hayır!
-Bebek bir ejderhaa!
-Onlar gerçekten var mıydı?
-Yoksaa büyük akvaryumda dalışa mı gidiyoruz?
-Bu soğukktaaa!
...
~~
Restorana girdiğimizde Sarp ve Harun'u gördük. Sarp el salladı ardından biz oraya varana kadar ateş eder gibi hareketler yaptı. İlerlerken bir şey dikkatimi çekti. Sarp'ın karşısında oturan Emel'di ancak Harun'un karşısında oturan kız kimdi?
Yanlarına geldiğimizde ayağa kalktılar. Kızın yüzünü gördüğüm anda istemsizce "Kübra?" dedim. Bana gülümseyerek "Naber Esin?" diye sordu. Şaşkınlıkla "İyii... Sen?" diye sordum. "Ben de iyiyim" dedi. Diğerleri merakla bize bakıyordu. Kübra okulda bizim sınıftaydı ve Emel'in en yakın arkadaşıydı. Sorun şuydu ki burada ne işi vardı?
Çok geçmeden Emel açıklama yaptı. "Kübra benim en yakın arkadaşım. Sarp onun da gelmesinde bir sakınca olmayacağını söyledi. Umarım sizce de sorun yoktur" dedi. Bizden 'Yoo, ne sorunu' tarzında sesler yükseldi. Hilal otururken "Birdiler iki oldular." diye söylendi. Onu dirseğimle dürtüp "Şşşt... Duyacaklar" diye fısıldadım. Hilal omuz silkip "Aman duysunlar, ne işi var canım" dedi. Masadakilere döndüğümde karşı çaprazımda oturan Harun'la göz göze geldim. "Bir sıkıntı mı var" der gibi baktı. Gülümseyerek kafamı iki yana salladım.
...
"Hulusi tamam bence de yemek güzel olmuş ama biraz abartmıyor musun?" dedi Hilal. Berk lokmasını yuttuktan sonra "Ne yapıyım çok acıkmışım" dedi ardından yemeye devam etti. Sarp en uçtan "Ye tosunum ye, daha gelişme çağındasın" diye seslendi. Emel ve Sarp gülerken Kübra da kibarca onlara eşlik ediyordu. Harun biraz sıkılmış gibiydi. Hilal ve Berk'se pek takmamıştı. Özgür'le göz göze geldiğimizde 'Hala çocuklar' der gibi baktık birbirimize, daha sonrada aynı anda aynı şeyi düşündüğümüz için gülümsedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE
Romanceİlk görüşte aşka inanır mısınız? Eğer cevabınız evetse bu hikayeyi okumayabilirsiniz.Çünkü bu hikaye zamanla aşık olmanın hikayesi... Bir tarafta dolabında esrarengiz hediye ve notlar bulan Esin diğer tarafta ona nasıl açılacağını bilmeyen esrarengi...