Παρτ 35

1.5K 90 11
                                    

« Σε θέλω πίσω » είπε .

Η καρδιά μου σταμάτησε και τον κοίταξα με απέχθεια στο πρόσωπο . « Καινούργιο αστείο είναι αυτό; Με φέρνεις εδώ με το ζόρι και μου λες πως με θες πίσω ενώ πριν λίγο σου έπαιρναν πίπα στις τουαλέτες δυο γκόμενες ; » του είπα και απλά εμεινε σιωπηλός .

« Τι έγινε ; Σου έφαγε η γατα την γλώσσα Αλέξη ; » του είπα και σε δευτερόλεπτα βρέθηκε πάνω μου σφίγγοντας μου τον λαιμό .

« Ττ - τι καάνεις - » του είπα προσπαθώντας να αναπνεύσω φυσιολογικά και να τον βγάλω από πάνω μου .

« Μην τολμήσεις να με ξανά φωνάξεις Αλέξη. Μόνο η μάνα μου με αποκαλεί έτσι . » είπε και προσπαθούσα να καταλάβω γιατί τον πείραξε τόσο .

« απλά φυγ- φυγε από πάνω μου ! » του είπα και εκείνος έκανε πως δεν άκουγε τίποτα . Τα μάτια μου είχαν αρχίσει να θολώνουν λόγο του ελάχιστου οξυγόνου στον εγκέφαλο μου . Το χέρι του γύρω από τον λαιμό μου το έκανε αδύνατον να αναπνεύσω .

« Αλεξ.. » είπα βαριανασαίνοντας . Τότε ήταν που ένιωσα το χέρι του να φεύγει από τον λαιμό μου και να πιάνει και τους δυο καρπούς των χεριών μου πάνω από το κεφάλι μου κάνοντας το αδύνατον να κουνήσω τα χέρια μου.

Τα χείλη του βρέθηκαν πάνω από τα δικά μου φιλώντας με παθιασμένα . Μπορούσα να γευτώ το αλκοόλ και το τσιγάρο . Ήταν μέχρι που η γλώσσα του βρέθηκε να 'παιζει' με την δικιά μου .

Έσφιξα τα πόδια μου μεταξύ τους από την ηδονή. Το ήθελα εδώ και πολύ καιρό αυτό αλλά ήμουν πολύ εγωίστρια για να το αποδεχτώ.

Εδώ ήταν που άρχισα να ρωτάω τον εαυτό μου τι νιώθω για αυτόν.

Τον γουστάρω; Τον θελω ; Τον αγαπώ; Τον έχω ερωτευτεί;

Όχι .

Νιώθω πως απλά χρειάζομαι αυτήν την ηδονή στην ζωή μου. Δεν θελω τον Αλεξ. Μόνο που σκέφτομαι τον χαρακτήρα του και την μάπα του εκνευρίζομαι . Δεν είναι αυτός για εμένα.

Αλλά η περιέργεια με είχε φάει για να μάθω πόσο ωραία φιλάει και... και .. ναι αυτό .

Νομίζω το ποτό μιλάει. Όλα αυτά αύριο θα τα έχω ξεχάσει .

Όλα ήταν χαλαρά μέχρι μου άρχισε να βαριανασαίνει .  Μπορούσα να νιώσω τους χτύπους της καρδιάς μου και τα χέρια του να σηκώνουν το φόρεμα μου .

« Βιάζεσαι » του είπα και φάνηκε να με ακούει . Άφησε ήσυχο το φόρεμα μου και άρχισε να χουφτώνει το στήθος μου.

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now