Παρτ 17

2.5K 135 2
                                    

Όλα αυτές τις μέρες ήταν πολύ περίεργα μετά από εκείνο το όνειρο . Οι γονείς μου με έπαιρναν τακτικά τηλέφωνο και μου έκαναν περίεργες ερωτήσεις .

Το κεφάλι μου πονούσε από όλες αυτές τις ερωτήσεις . Όμως κάθε φορά που εγώ πήγαινα να τους ρωτήσω κάτι δεν απαντούσαν ποτέ .

Αφού ετοιμάστηκα για το σχολείο έτρεξα με την μια πάνω στην Ελλη η οποία με περίμενε εξω από την πόρτα του σπιτιού να πάμε μαζί σχολείο .

"ΓΟΥΟΥ τι έπαθες καλε ;" Είπε και έκατσα να την κοιτάω .

"Σταματά . Δεν αντέχω άλλες ερωτήσεις . Είδα ένα όνειρο και οι γονείς μου με έχουν τρελάνει ! " της είπα και κοίταξε το πάτωμα .

"Μην μου πεις " της είπα και απλά με κοίταγε ερωτηματικά .

" Σου έχουν μιλήσει και εσένα οι δικοί μου σωστά ; Η μήπως ξέρεις και εσυ κάτι που δεν ξέρω Ελλη . ΠΕΣ ΜΟΥ !"

Δεν μίλησε και απλά με άρπαξε από το χέρι "πάμε σχολείο έχουμε αργήσει ." Είπε αγνοώντας εντελώς την ερώτηση μου .

Πήγαμε σιωπηλά και πριν μπούμε στην είσοδο με κοίταξε στα μάτια και μου είπε . " Αργά η γρήγορα θα μάθεις τι γίνεται εντάξει ; Σε παρακαλώ όμως μην ρωτάς εμένα . Δεν μπορώ να μιλήσω . Το μόνο που έχω να πω είναι ότι ελπίζω να με συγχωρέσεις " .

ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ; Τέλεια . Δεν θα μάθω ποτέ τι γίνεται . Και ακόμα πιο περίεργο είναι η συμπεριφορά του Αλεξ .

Μπήκαμε μέσα και πήγαμε στις τάξεις μας . Ουφ . Μόνο τον Αλεξ δεν θέλω να δω . Πραγματικά . ΑΑ ΟΧΙ ΑΦΗΣΤΕ . ΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ .

Μπήκε μέσα στην τάξη και έκατσε ακριβώς από πίσω μου . Ήταν τόσο κοντά που όταν φυσούσε μπορούσα μα νιώσω τρίχες των μαλλιών μου να κινούνται .

Αυτό ήταν .

Άρπαξα το χέρι του και τον τράβηξα εξω από την τάξη . " Μην ρωτήσεις . Μην μιλήσεις . Πες μου απλά για ποιον λόγο το όνειρο μου τους εχει επηρεάσει όλους . "

Χαμογέλασε στραβά και με κοίταξε στα μάτια σοβαρός . Το χέρι μου ακόμα κρατούσε το δικό του και όταν το κατάλαβα απλά το άφησα .

"Ίσως Ελένα , δεν ήταν όνειρο . " είπε κι άρχισα να γελάω . "Πας καλά αγόρι μου ; Ξέρεις τι όνειρο είδα ; Εσένα σε πάρκο , εμένα να με αποκαλείς χορεύτρια ; Αχ δεν θυμάμαι . Το θέμα είναι ότι όλα ακούγονται ψεύτικα . Και είναι ."

Του είπα και απλά το ψυχρό του πρόσωπο τα έλεγε όλα . Δεν έκανε πλάκα .

"Μια ερώτηση θα σου κάνω . Τι έκανες 1 καλοκαίρι πριν Ελένα ; Με ποιον ήσουν ; Τι έκανες γενικά ; Δεν θυμάμαι έτσι δεν είναι ; Δεν αναρωτήθηκες ποτέ ; Η απλά είναι ένα κενό ; " είχε σηκώσει το φρύδι και με κοίταγε .

"Αυτό δεν ήταν μια ερώτηση ." Είπα σαρκαστικά και απλά έφτυσε δίπλα μου .

" Θα έπρεπε να σε νοιάζουν αλλά τώρα . Τις απαντήσεις σου θα τις βρεις μόνη σου. Είπα ότι είχα να πω . Τώρα θα πρέπει να ψάξεις . " πριν καν τον ρωτήσω , είχε φύγει .

Αυτό ήταν . Σε 2 βδομάδες έχουμε χειμερινές διακοπές . Τότε . Θα έχω άπειρο χρόνο να ψάξω . Βασικά τι λέω; Όντως τώρα ; Μήπως με κοροϊδεύει;

Το πιο τρομακτικό είναι ότι όντως ... δεν θυμάμαι τίποτα ....

Τι έγινε το προηγούμενο καλοκαίρι ; ....

Όλα είναι θωλα .

Θα χρειαστώ τον Αλεξ σε αυτό .



Μικρό αλλααααα θα αναιβασω λογικά αυριο την συνέχεια , το θέμα σοβαρεύει ❤️ και ελπίζω να σας αρέσει ❤️❤️❤️

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now