Παρτ 39

1.1K 56 7
                                    

Μέχρι που ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει ..

Μάλλον σήμερα θα την βγάλουμε στα αποδυτήρια ..

« Νομίζεις πως είσαι αστεία;» Είπε και με κοίταξε με σοβαρό υφάκι .

« Ναι απλα εσυ δεν παίρνεις από αστεία " του είπα και προσπαθούσα να κρατήσω τον εαυτό μου από το να μην γελάσει .

« Ώστε είναι αστείο να αφήνεις κάποιον σε αυτήν την κατάσταση ; » είπε κοιτώντας τον φίλο του ο οποίος είχε ερεθιστεί.

« Δεν κερδίζω κάτι από όλο αυτό , επίσης είμαι κάπως άλλου ξέρεις .. Στέφαν ; Σου θυμίζει τίποτα ;» Του είπα γεμάτη σαρκασμό σηκώνοντας το φρύδι μου .

« Εμένα μου θυμίζει κάτι , παρόλα αυτά σε εσένα δεν φαίνεται να θυμίζει καλή μου . Εμείς οι δυο ότι και να γίνει θα καταλήξουμε μαζί , με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο . Θα γίνεις η μόνη κοπέλα που θα γαμαω σε αυτόν τον κόσμο και ποτέ δεν θα το βαρεθώ . Θα σε ικανοποιώ σε όλους τους τομείς . Οικονομικά , σεξουαλικα και συντροφικά .. το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να με αφήσεις να γίνω δικός σ » είπε κοιτώντας με στα μάτια .

« Πολύ γλυκο εκ μέρος σου Άλεξ αλλά δεν βλέπω δαχτυλίδι » είπα ειρωνικά και άρχισα να γελάω . Μου φαινόταν σαν πρόταση γάμου όλα αυτά που έλεγε .

« Απλά το παίζεις ακόμη δύσκολη ... θα σταματήσω να κυνηγάω κάποια στιγμή να το ξέρεις » είπε και μου κόπηκε το γέλιο .

« Που πήγε το σπαστικό γελακι σου ; » είπε πλησιάζοντας με .

« Να μην σε νοιάζει -» είπα χωρίς να ολοκληρώνω την πρόταση μου τα χέρια του βρίσκονταν γύρω από την μέση μου .

« Δε χρειάζεται να σε γαμησω για να σε ικανοποιήσω και να σου δείξω για το τι είμαι ικανός .. » είπε και κατέβασε το ένα του χέρι πιο χαμηλά .

« Δεν έχω ξυριστεί » είπα ώστε να σταματήσει . Φυσικά και είχα ξυριστεί απλά περίμενα να φύγει από μόνος του αν το άκουγε αυτό .

« Νομίζεις ότι με νοιάζει ; Αρχικά , ξέρω ότι λες ψέματα γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να μην ξυριστείς και να βάλεις μαγιό . Αν θέλεις τόσο πολυ να με διώξεις απλά πρέπει να το πεις » ειπε και κοκκίνισα .

Κοίταξα άλλου για να αποφύγω το βλέμμα του . Μόνο από τα μάτια μου και την έκφραση του προσώπου μου μπορεί να καταλάβει ότι θελω να συνεχίσει .

« Μέχρι να σε ακούσω να το λες .. απλά θα συνεχίσω» ειπε βάζοντας τα χέρια του μέσα από το κάτω μέρος του μαγιου μου .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now