Παρτ 14

2.6K 152 3
                                    

Η νύχτα μου στο ξενοδοχείο ήταν αρκετά καλή μπορώ να πω . Αφού ετοιμάστηκα το πρωί άφησα το κλειδί στην ιδιοκτήτρια και έφυγα .

Ήταν τόσο ευγενική που ζήτησε από τον οδηγώ του ξενοδοχείου να με πάει σπίτι μου .

Όταν έφτασα σπίτι απλά άνοιξα την πόρτα μπήκα μέσα και ξάπλωσα στο πάτωμα .

Ωχ όχι .

ΕΧΩ ΣΧΟΛΕΙΟ .

Πήγα τρέχοντας πάνω και έβγαλα τα ρούχα μου . Το ότι βρωμουσα αλκοόλ και ήμουν χάλια μαύρα ας μην το συζητήσουμε καλύτερα .

Πήρα ένα τζιν μια μπλούζα και άλλαξα σαν αστραπή . Πήγα στην τουαλέτα και ξεβάφτηκα . Τώρα κακά τα ψέματα λίγο κονσιλερ κάτω από τους μαύρους κύκλους το χρειάζομαι .

Αφού έβαλα μια στρώση κάτω από τα μάτια μου και την άπλωσα , έβαλα και λίγο λιπγκλοσς , ήμουν έτοιμη .

Έφτιαξα την τσάντα μου και κοίταξα την ώρα στο κινητό μου . 7:55 .

Ίσα ίσα που προλαβαίνω . . . Πήρα την τσάντα και έφυγα από το σπίτι τρέχοντας . Ελένξα και το φαΐ του μπουμπούκο μου και το νερό . Τον αφήνω πολλές ώρες μόνο . Ευτυχώς έχουμε ένα κήπο και δεν χρειάζεται να τον βγάζω συνέχεια .

Άρχισα να τρέχω στον δρόμο μέχρι που Επιτέλους είδα την είσοδο του σχολείου .

ΝΤΡΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

Ε αι στο διάολο . Άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα μέχρι που δεν μπορούσα να σταματήσω και ουφ.  Τα κατάφερα . Μπήκα μέσα .

....

Ήταν η 3η ώρα και είχα Βιολογία . Το καλό  με την Βιολογία είναι ότι έχω την Ελλη μαζί .

Το κακό ; Είναι και ο Αλεξ .

Να δω πως θα έχει έρθει σήμερα με αυτό που του είχα κάνει στην μάπα .

Ήμουν Ίδη μέσα στην τάξη και είχα βάλει υα βιβλία μου πάνω στο θρανίο .

Μολις είχε χτυπήσει το κουδούνι και παιδιά άρχισαν να μπαίνουν μέσα .

Που διάολο είναι η Ελλη .

Ένας κρύος ιδρώτας είχε λούσει το πρόσωπο μου αφού τόσα παιδιά έμπαιναν ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗ.  Η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα μέχρι που άκουσα κάτι να δονείται .

Κοίταξα κάτω και ήταν το τηλέφωνο μου . Αφού το σήκωσα το έβαλα στο αυτί μου και έκανα την χαρακτηριστική ερώτηση

« παρακαλώ;» Είπα και άκουσα ένα γέλιο

« α ναι ναι σορρυ Ελένα η Ελλη είναι σε παίρνω από το κινητό του..... "πως σε λένε είπαμε ; Α ναι " Γιάννη Γιάννη και δεν θα έρθω αυτή την ώρα επειδή με παρακάλεσε μωρε ο γλυκούλης . Ελπίζω να μην σε πειράζει " χαχαχα σταμάτα ρε Γιάννη "  Ναι τέλος πάντων σε κλείνω τσαγιααα »  είπε και δεν με άφησε καν να μιλήσω . Α την Ελλη σήμερα βρήκε να με αφήσει μόνη . Δε παίζει κάτι θα της έχει πει ο Αλεξ η απλά της αρέσει ο Γιάννης . Η απλά αγαμιες .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now