Παρτ 26

2.2K 117 15
                                    

Βρισκόμουν στο σχολείο και μόλις είχε χτυπήσει το κουδούνι και βγήκαμε όλοι εξω από τις αίθουσες . Η Ελλη είχε στο χέρι της την τυρόπιτα που της έδωσα ενώ της εξηγούσα τι έγινε με τον Στέφαν .

« Καλά μωρή γουρούνα , πήρες όλο το μαγαζί και έφυγες ; Δεν τον λυπήθηκες καθόλου ; » είπε ενώ μπούκωνε το στόμα της με φαΐ .

« Μην ξεχνάς ότι αυτός μου χάλασε το πρωινό και αυτός είναι ο λόγος που τώρα τρως σαν βόδι » της είπα και με κοίταξε σαρκαστικά μιας και την χαρακτήρισα σαν βόδι .

« Πιστεύεις ότι θα έρθει να σε πάει σπίτι ; » είπε και την  κοίταξα περίεργα . « Αλήθεια νομίζεις ότι θα τολμήσει να περάσει από εδώ μετά από όσα έγιναν με τον Αλεξ; Είναι το αντίπαλο σχολείο το δικό μας , δεν θα το ρίσκαρε τόσο » είπα και έβγαλα τα χάριμπο από την τσαντα .

« Ορίστε έχω και χάριμπο για σήμερα » της είπα σαν χαζοχαρούμενο παιδι .

Μόλις πήγα να την κοιτάξω είδα ένα χέρι να μου αρπάζει την σακούλα με τα ζελεδακια . Όχι σιγά μην μαντέψετε ποιος μαλακας μου πέταξε την σακούλα στο πάτωμα .

Ο Αλεξ .

« Δεν θα το έκανα αυτό στην θέση σου » είπε η Ελλη και τον κοίταξε ειρωνικά .

« Γιατί τι έγινε; Ο Γκόμενος της τα αγόρασε; Αωω» είπε ο Αλεξ και με κοίταξε καθώς γέλαγε .

« Βασικά ναι , έχει τα αρχιδια και μου αγοράζει ότι θέλω . Αντιθέτως με εσένα φυσικά » του είπα και κοίταξα την Ελλη για να φύγουμε .

Με έπιασε από τον καρπό και με κοίταξε νευριασμένος . « Και για πες , πως τον λένε τον γενναιόδωρο γκόμενο σου » μου είπε και έβαλε περισσότερη πιέση στο χέρι μου .

« Σε έδειρε χθες » είπα και απελευθερώθηκα από το κράτημα του και έφυγα .

Δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις μαλακιες του Άλεξ . Προσπαθώ να χωνέψω όσα μου λέει τόσο καιρό . Και ότι και αν γίνει , ο Αλεξ εκεί ανοίκει , στο παρελθόν .

«Κακιααα » είπε η Ελλη και την κοίταξα γεμάτη νεύρα . « Το ότι μου πέταξε τα χάριμπο και ζήτησε λογαριασμό δεν είναι καθόλου κακό » της είπα και απλά σταμάτησε να μιλάει .

« Άντε , έχουμε μαθημα » είπε και μπήκαμε όλοι στις τάξεις μας .

                           . . . Μετά το σχολείο . . .

Ήμουν προς τον δρόμο για το σπίτι μέχρι που είδα την γνωστή φάτσα με τα καστανόξανθα μαλλιά . Ο Στέφαν .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now