παρτ 5

3.4K 163 6
                                    

Μετα το σοκ που επαθα με τον Αλεξ .. ειπα να παω σπιτι .. με το που κατεβαίνω κατω και ανοιγω την πορτα βλεπω μια παρεα με κουκουλοφόρους .. πηγα να βγω αλλα ειχα ενα κακο προαίσθημα για αυτο..

Έκλεισα την πορτα αργα και ετρεξα πανω στον Αλεξ , μπηκα στο δωμάτιο του ενω αλλαζε το μποξερακι και .. ειδα τον κωλο του ... Πανσέληνο!!
"ΟΥΠΣ !" Ειπα και ο Άλεξ εμεινε σοκαρισμένος και ντύθηκε γρηγορα ..

"Ελένα ?Δεν εφυγες ? " μου ειπε και μπορουσα να καταλαβω οτι ενιωθε λιγο αβολα για το προηγουμενο ... "Εμμ κοιτα θα εφευγα αλλα ειδα μια παρεα με παιδια με μαυρες κουκουλες και ξερεις τρομαξα και ειπ-"

Πριν καν τελειωσω αυτο που ειχα να πω με διεκοψε και ειπε "Τι? Πλακα μου κανεις ?Τι μηνα εχουμε ?" Με ρωταει και του λεω "4/10" του λεω και εμεινε κολώνα

"Οχι ρε πουστη μου !" Λεει και με παίρνει απο το χερι λέγοντας μου οτι οτι και να γινει δεν τον ξερω και λεω ψευτικο ονομα . Με επιασε απο το χερι και άνοιξε μια πορτα απο εναν τοιχο !! WOW σαν τις ταινίες !

Κατεβαίνουμε κατω και ηταν σαν ενα μυστικό υπόγειο γεματο με ναρκωτικά !?!?!?! Εμεινα λιγο σοκαρησμενη και σκεπτική με το που εχω μπλεξει ! "Αλεξ! Τι στο Πούτσο " τον ρωταω εδώ και κάτι λεπτα αλλά ουτε καν που απαντάει! "Πφφ όχι απλα ημουν μπλεγμένος με ναρκωτικά και έκλεψα μεγάλη δώσω από τους και μάλλον θέλουν να με διαολοστηλουν η που να ξέρω γω τι άλλο. Οποτε σκασε σε παρακαλώ προσπαθώ. "

"Λοιπον θα κατσουμε εδω μεχρι τις 12 αν δεν εχουν φυγει μεχρι τοτε θα παρουμε καποια αλλα μετρα.." ειπε και εγω ημουν σε φαση εμμ wtf ¿?¿? "Και μεχρι τοτε τι θα κανουμε ειναι 4 ωρες! "

Του λεω και με κοιταει σε φαση εμμ απο εδω εξαρτάται η ζωη μας και εσυ μου λες για το τι θα κανουμε 4 ωρες ? Καλα το βλεμμα του τα ελεγε ολα αλλωστε και εγω τι μαλακιες λεω "αστο" του λεω και καθομαι ..

Αφου παρατηρώ τον χωρο βλεπω οτι ειναι ενταξει δηλαδή πολυ ενταξη .. εχει ενα κρεβατι σε μια γωνια και μια τουαλετα πολυ καλη δηλαδη ουτε το σπιτι μ να ειχε τοσο ωραια τουαλετα.. ειχε και ενα ψυγειο γεματο φαΐ ... μαιμμμ πήρα ενα μπισκοτο και άρχισα να τρώω καλά όχι ενα όλο το πακέτο στο χερι. Σε μια αλλη γωνια του δωματιου ειχε ντουλαπα με ρουχα .. χμμμ

Ειχε και γυναικεία ρουχα βρηκα με τι θα ασχοληθω αυτες τις ωρες ! Θα δοκιμασουμε ρουχαααα !!Ανοιξα και πηρα οτι εχει και δεν εχει εκει μεσα και πηγα στην τουαλετα και αρχισα να τραγουδαααωω !!! Εβαλα στην αρχη ενα κοκκινο στενο φορεμα χωρις πλακα ΣΤΕΝΟ πολυ στενο

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now