« ευχαρίστως » είπε και σήκωσε την μπλούζα του εκθέτοντας το καλοσχηματισμένο σώμα του .
Τότε τον έσπρωξα με το δάχτυλο μου πάνω στα χείλη του προς τα πίσω έτσι ώστε να είναι ξαπλωμένος .
Χαμογέλασε πονηρά και έκλεισε τα μάτια του καθώς τραβούσα το τζιν του προς τα κάτω .
Τότε βρήκα την ευκαιρία και πήρα ένα μαρκαδόρο . Η τώρα η ποτέ . Ζωγράφισα με μια γρήγορη κίνηση που ακόμη και ο Φλας θα ζήλευε , μια πουτσα στην μάπα του . Νομίζω ξέχασα να αναφέρω ότι είναι ανεξίτηλος .
Άνοιξε τα μάτια του και μόλις κατάλαβε τι είχε συμβεί εγώ είχα είδη σηκωθεί και έτρεχα για την ζωή μου .
Ήξερα ότι θα έπρεπε να βάλει τα ρούχα του για να με φτάσει και μέχρι να το κάνει αυτό στην κατάντια του θα είχα προλάβει να πάρω ταξί και να φύγω .
Μπήκα τρέχοντας στο ασανσέρ που αποδείχθηκε πολύ κακή ιδέα μιας και το ασανσέρ σταμάτησε. Αυτό μου έλειπε . Τώρα τι κάνουμε ; Νομίζω έγινε διακοπή ρεύματος .
Δεν είμαι σίγουρη . Τώρα σίγουρα που θα με προλάβει . Ελπίζω μα νομίζει ότι έχω φύγει και όχι ότι έχω κολλήσει στο ασανσέρ .
Ξαφνικά τα φώτα έρχονται και πατάω το 0 για να με πάει στον όροφο του κλαμπ να φύγω επιτέλους .
Αφού έφτασα στην εσπρωξα όσο κόσμο μπορούσα και έφτασα στην έξοδο .
Μόλις βγήκα εξω κοίταξα τριγύρω μου και δεν είδα ευτυχώς κανέναν .
Ένα ταξί περνούσε και δεν με πρόσεξε . Πφφ πήρε την στροφη και ξαναήρθε . ΑΧ μάλλον με είδε .
Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στην μάπα μου και επιτέλους θα έφευγα από αυτό το μέρος και σας λέω ότι δεν φεύγω νεκρή !
Μπήκα στο πίσω κάθισμα και έκλεισα την πόρτα . Τότε ακούγεται ένας ήχος και οι πόρτες ήταν κλειδωμένες .
Την γαμησα.
Κοιτούσα το παράθυρο και προσπαθούσα να ανοίξω την πόρτα .
Τότε ακούγετε ένα γνωστό γέλιο . Είναι αυτός .
Τι διάολο .
« καμία δεν μου ξέφευγει , είσαι πρόβλεψημη . Ήξερα ότι θα φύγεις με ταξί επειδή δεν έχεις αμάξι . Έτσι και ζήτησα από έναν γνωστό να μου δάνεισει το δικό του και έκανα κύκλους μέχρι σε βρω . »
«Μα πως ήξερες ότι δεν είχα φύγει ; » του είπα και είχα φρικάρει για τα καλά .
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...