Παρτ 47

553 30 7
                                    

Ήταν 31/5 .. αυτό σήμαινε ότι τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας μου ήταν κοιμόντουσαν ( ούτε καν ) για να είναι ξεκούραστα αύριο είτε κοιτούσαν το τοίχο με μανία μέσα στο άγχος και το στρεσς των πανελλαδικών που ξεκινούσαν αύριο.

Εγώ βρισκομαι στην διαφορετική κατηγορία όπου εξηγώ στην Έλλη βιολογία πρώτης λυκείου μπας και γραψει τίποτε σε δυο μέρες που δίνει . Πρώτο μαθημα είναι όπως πάντοτε η έκθεση . Εκεί πέρα από κάτι βασικά δεν είχαμε να πούμε κάτι άλλο.

« Πως στο καλό ξέρεις βιολογία καλύτερα από εμένα που είμαι υγείας ;» Είπε η Ελλη καθώς τραβούσε τα μαλλιά της .

« Αρχικά είναι α λυκείου και εσυ δίνεις Γ να σου υπενθυμίσω ... πέρα από αυτό σου εξηγώ κάτι βασικά μπας και καταλάβεις τίποτε να γράψεις . Ως προς την ερώτηση σου , μην ξεχνάς πως είμαι από τις άριστες μαθήτριες που δεν έχουν ζωή . » είπα καθώς γελούσα με την αντίδραση της .

« Δύσκολα τα πράγματα .. » είπε καθώς ξεφυσούσε.

« κοιτά.. αν πάμε με αυτόν τον ρυθμό νομίζω στην ύλη της Γ λυκείου θα φτάσουμε το επόμενο καλοκαίρι .. ΑΛΛΑ ! Μην το σκέφτεσαι έτσι . Αν βγάλεις τα βασικά σήμερα αύριο θα κάνουμε κάτι λίγα από β και μετά νομίζω από Γ θα σου φαίνονται πιο εύκολα και κάτι θα γράψεις ! » της είπα έχοντας ελπίδα σε αυτά που έλεγα . Η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά έξυπνη και απορροφάει τις πληροφορίες εύκολα απλά δεν κάθεται ποτέ να διαβάσει για να αξιοποιήσει αυτή την εξυπνάδα ..

« Έλα μην κάνεις μούτρα , αν βγάλουμε αυτές τις 2 σελίδες πάμε για ένα καφεδάκι και συνεχίζουμε αύριο τα πιο ΣΟΣ και δύσκολα » της είπα και χάρηκε ..

Συνεχίσαμε λοιπόν το διάβασμα .

...

Βρισκόμασταν στην καφετέρια της γειτονιάς όπου τα περισσότερα παιδιά από το σχολείο είχανε ήδη μαζευτεί και διάβαζε εκεί τα ΣΟΣ είτε κάνανε διάλειμμα όπως εμας.

« Τι λες να κάνει ο Αλεξ; Να διαβάζει σίγουρα όχι , λες να του πούμε να έρθει εδώ ; » είπε η Ελλη καθώς προσπαθούσε να βρει το καλαμάκι για το καφέ της .

« Δεν θα χρειαστεί .» Είπα καθώς τον είδα να μπαίνει στο μαγαζί μαζί με τον κολλητό του τον Πέτρο .

« Βρε καλώς τους » είπε η Ελλη και απλά μας χαιρέτησαν καθώς έκατσαν μαζί μας .

« Διαβάζουμε διαβάζουμε ;» Είπε ο Πέτρος ειρωνικά καθώς καθόμασταν στα κινητά .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now