Παρτ 3

4.3K 189 13
                                    

Οπως περπαταγα με τον Γουντι είδαμε ενα ανεπιθύμητο ατομο μπροστα στον δρόμο μας ! Τον Γιώργο , καθίστε λοιπον να σας εξηγήσω ποιος μαλακας ειναι .

Λοιπον τον ξερω εδω και 2 καταραμενα χρονια ! Παντα μου την επεφτε και με χουφτονε και καποιες φορες ηθελε να κανει και πιο πολλα αλλα φτυχως δεν τα ξαταφερε .

Ηταν και αυτος ενας απο τους λογους που αλλαξα σχολειο ... Δεν εχω ιδεα με τι μουτρα ερχετε χαμογελαστος προς το μερος μου καλθτερα να φυγω.

Περπατούσα πιο γρήγορα σαν τρεξιμο περίπου με τον Γουντι αγκαλια , Και εκει που νομιζεις οτι ολα τελειωσαν με πιανει απο το χερι που κρατουσα τα κλειδια του σπιτιου και πήγαινα να ξεκλειδώσω αλλα που τέτοια χαρη ?

"Φυγε μακρια μου ΑΜΕΣΩΣ!" του ειπα και τράβηξα το χέρι μου μακριά του . "Τι επαθες γλαστρα δεν μας μιλας ? " μου ειπε και γελασε ο πουστης ."Οχι δεν μιλαω με ανθρώπους χωρις επιπεδο" του ειπα και τον έφτυσα αλλα οχι τα ηθελε ο ποπουδακος μ ..

"Σκυλα! Να βλεπω πηρες και εναν να σου κανει παρεα βλεπω " μου ειπε αναφερόμενος στον γουντι . "Μπα το πήρα για να κου θυμιζει οτι και τα σκυλια ειναι πιο νορμαλ και απο εσενα " του ειπα και ουπς σοβαρεψεεε

 "Μπα το πήρα για να κου θυμιζει οτι και τα σκυλια ειναι πιο νορμαλ και απο εσενα " του ειπα και ουπς σοβαρεψεεε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ορίστε και μια φωτογραφια του . Καλος ειναι αλλα οταν καποιος σου κανει την ζωη απαίσια ακόμη και ο Justin να ηταν δεν θα μπορούσες να τον δεις ποτε με καλο ματι και να πεις αχ τι ωραιος αλλα θα σκέφτεσαι το ποσο θες να τον φτυσεις .

Με επιασε απο το χερι "Ανοιξε την πορτα τωρα " ειπε και με πιεζε τοσο πολυ το χερι μου ! "Οχχχι!" του ειπα και πηρε τον Γουντι ! "Τωρα αλλιως αντιο στο σκυλακι σ !" Δεν ειχα ιδεα τι να κανω Απλα δεν ξερω!!

Ανοιξα την πορτα και με την μια μπηκε μεσα και με εσπρωξε , αφησε κατω τον Γουντι και έκλεισε την πορτα . "Σε μισω .." ειπα ενω ημουν ετοιμη να κλαψω αλλα δεν το εκανα ... Οχι μπροστα του!

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now