Παρτ 20

2.5K 120 10
                                    

Το κεφάλι μου ήταν σαν ένα καζάνι . Πονούσα τόσο πολύ ..

Σηκώθηκα απότομα από το κρεβάτι και με την μια έπεσα κάτω . Καλά σίγουρα αν ήταν εδώ η μάνα μου θα μου έλεγε να πάρω το σίδερο μου και να μην κάθομαι στο τηλέφωνο .

Αφού έκατσα λίγο στο πάτωμα , πήρα την απόφαση να σηκωθώ .

Το καλό σε αυτήν την υπόθεση είναι ότι είμαι στο δωμάτιο μου και μάλιστα μόνη μου . Το κακό της υπόθεσης είναι ότι σίγουρα με έφερε ο Αλεξ εδώ αλλά δεν πολύ θυμάμαι τι έγινε χθες .

Να τον πάρω τηλέφωνο; Μπα πας καλά ; Όχι. Δεν θα τον πάρω .

Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα και είδα ένα γράμμα . Καλά λεφτά για ένα μήνυμα στο τηλέφωνο δεν είχε; Ασχολίαστο .

Άνοιξα το γράμμα . Καλά μαλακας είναι; Ήταν απλά ένας αριθμός και μια οδός . Άλλαξε σπίτι και θέλει να πάω; Πρέπει να ψάξω την τοποθεσία στο google map .

Πήρα το τηλέφωνο τρέχοντας από το δωμάτιο μου και μπήκα στο google .

Τώρα θα δούμε . Έγραψα την τοποθεσία ...

Loading . . .

ΕΜΜ αυτό σίγουρα δεν είναι σπίτι . Είναι ένα μαγαζί . Νομίζω μπαράκι; Φαίνεται τόσο γνωστό ..
λες;

Πήγα γρήγορα στις κλήσεις και πάτησα τον αριθμο του Αλεξ . Τώρα θα δει αυτός .

« Ναι ;» - Α

« Νερό ! Καλά τι μαλακιες κάνεις; Τι είναι αυτό το γράμμα; Τι θέλεις θα μου πεις; » - Ε

« Αα , μπορείς να ηρεμήσεις ; Δεν σου κάνω καμία πλάκα . Αν θες με πιστεύεις . Σίγουρα ξέρεις τι είναι εκείνο το μέρος επιση-» -Α

« ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ! ΠΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΩΣ ΤΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ; ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΩ ΠΕΣ ΜΟΥ! Βαρέθηκα . » - Ε

« Ηρέμησε . Αυτό που θελω θα έρθει με τον καιρό . Τώρα πάρε βαθιές ανάσες και μην το -» - Α

Του το έκλεισα . Δεν πάει καλά . Απλά θέλει να με βγάλει τρελή έτσι δεν ειναι;

Καλοκαίρι 2018

« Μάριε ! Είναι κάτι άντρες εδώ ζητάνε εσένα !» Του είπα και πήγα πάλι πίσω από το μπαρ. Είχα να σερβίρω κάτι μπυρες . Μαρεσε πολύ η δουλειά εδώ .

Ο Μαριος πήγε σε εκείνους του τύπους και φαινόντουσαν να κοιτάνε εμένα . Προσπαθούσα να είμαι διακριτική και να χαμογελάω .

Ο Μαριος δεν φαίνονταν να τα περνάει καλά . Το μάτια μου κοίταξαν άλλου όταν πρόσεξα την είσοδο . Ήταν ο Αλεξ ; Ναι . Πάντα έρχεται για να μας χαλάσει την διάθεση .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now