παρτ 9

2.8K 166 13
                                    

"Τι έκανες Εκεί ? " ρωτησε καπως μπερδεμένος κοιτώντας με περίεργα .

"Το έβγαλα απο πανω σου " του είπα ενω χαμογελούσα . "Αλλο εδειξε αυτο." Είπε και προσπαθούσα να καταλάβω αν μιλήσουμε σοβαρα η πονηρά και ειρωνικά .

"Εντάξει θέλεις τίποτα αλλο τωρα ?" του ειπα σε στυλ Ντιβας .

"Ναι να σε γα- γαργαλισω . Βασικά αστο αντε κοιμήσου τωρα γιατί πολυ σε ανέχτηκα. " μου ειπε κι κατευθύνθηκα προς τον καναπέ να κοιμηθώ Αφου η Ελλη θα κοιμόταν μαζι του μιας και ειναι κολλητοί .

Μόλις πηγα στον καναπε βλεπω μια κοιμισμένη και μες στην αγκαλιά της πατατάκια ΕΛΛΗ . Γουαου . Τωρα μην νομίζεται πως αλήθεια θα κοιμηθω με τον μαλακα απο εδω , θα την ξυπνήσω .

Πήγα στην κουζίνα και πηρα ενα ποτήρι με νερο . Και οχι δεν της το έριξα . Εβαλα το χερι μ στο ποτήρι και έβγαζα σταγόνες και τις πέταγα στην Ελλη .

"ΒΡΕΧΕΙΙΙ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑ " αρχισε να φωναζει σαν υστερικια . Χεχεχεχ αντε γεια μπιτσ . "Σηκω να κοιμηθώ ." Της ειπα και αυτη ακομη βρισκόταν σε μια κατάσταση σοκ .

"ΜΑΡΗ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ? ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΈΚΑΝΕΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΏ ? ΑΣ ΚΟΙΜΌΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΆΤΩΜΑ "

"ΧΜΜ , για να δω ποια με ειχε μπλεξίματα και ΜΕ ΚΟΥΒΆΛΗΣΕ ΕΔΩ ... ΕΣΥ ! οποτε ναι . Σήκω Να Κοιμηθώ . "

Δεν απάντησε και απλα έκλεισε τα ματια της σαν να μην συμβαίνει τίποτα . Και οχι δεν τελειώνει εδω " Ακου αν τολμήσεις και με ξανασηκωσεις , την γαμησες . Δεν κανω πλακα , ενω θα κοιμάσαι θα σου καψω το μαλλί . "

Ναι ξερω την καλύτερη κολλητη εχω . ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ εγω με τον ΑΛΕΞ δεν πρόκειται να κοιμηθούμε μαζί . Δεν θέλω να φαίνομαι 'εύκολη ' άσχετο το οτι δεν μαρεσει καν .


Τέλος πάντων αν ειναι θα κοιμηθώ στο πάτωμα . Ναι , στο κρυο με αράχνες και ακριβό μαρμάρινο πάτωμα . . . :(

Εβαλα ενα μαξιλαρι και μια κουβέρτα και ξάπλωσα στο πάτωμα . Τοοοοσοοο ωραία . Αφου λοιπον εβαλα το κεφάλι στο μαξιλάρι προσπαθούσα να κοιμηθω .

Ειμαι η μονη που οταν προσπαθεί να κοιμηθεί της ερχονται αναμνησεις απο τοτε που ηταν 3 και τις ρεζιλιστικές στιγμές που ειχα ξεχασει . . . ΑΑΑΑΑ τα ακουστικά μου τα ροζ τα ειχα ξεχάσει στην Εύβοια ! Όταν μαζεύαμε τις βαλίτσες .

Αι στο καλο , τωρα δεν θέλω να κοιμηθώ . Θυμήθηκα τον Γιωργάκη που τα ειχε με την Μαρια και με ελεγε άσχημη ενω εγω τον ηθελα στην 4 Δημοτικου . . . ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΕΡΩΤΙΚΉ ΖΩΗ ΠΟΥ ΕΧΩ .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now