Παρτ 30

2K 116 13
                                    

Όπως είχε υποσχεθεί , με άφησε εξω από το σπίτι μου νωρίς νωρίς . Στην διαδρομή δεν μιλήσαμε σχεδόν καθόλου . Το μόνο που Ακουγόταν ήταν τα τραγούδια στο ραδιόφωνο .

Μπήκα μέσα στο σπίτι και πήγα να πλύνω την μάπα μου . Τι βραδιά ήταν αυτή η χθεσινή . Μέσα σε μια βραδιά θυμήθηκα ένα άτομο που είχα ξεχάσει . Και πενθούσα για αυτό το άτομο όλη νύχτα ...

Απορώ πόσα άλλα άτομα έχω ξεχάσει ..

Αφού έβαλα ένα τζιν και μια μπλούζα , έβαλα τα παπούτσια , πήρα την τσαντα και ήμουν έτοιμη να πάω στο σχολείο .

Με το που άνοιξα την πόρτα , αντίκρισα έναν Στέφαν που κρατούσε μια τυρόπιτα. Απορώ για ποιον την πήρε .

Είχε κοκκινίσει και μου έδωσε την τυρόπιτα . « Αυτό είναι για εσένα , μιας και δεν τρως ποτέ πρωινό . Επίσης μιας και θα πάμε με τα πόδια σχολείο , έχεις χρόνο να την φας » είπε και Απλά του χαμογέλασα .

« Ευχαριστώ » του είπα και άρχισα να τρώω .

« Ξέρω ότι δεν μου πέφτει λόγος να ρωτήσω , αλλά γιατί είσαι έτσι;» Είπε καθώς προχωρούσαμε .

« Απλά δεν κοιμήθηκα καλά . Αυτό είναι όλο » του είπα καθώς σκούπιζα τα χείλη μου από τα θρύψαλα της τυρόπιτας .

« Θα σε ενδιέφερε να ερχόσουν για κανένα sleepover από το σπίτι μου ; » είπε και πήγα να πνίγω . Δεν ξέρω αν τον εμπιστεύομαι τόσο ακόμη για να κοιμηθώ σπίτι του . 

Μπήκαμε μέσα στην πύλη του σχολείου και το κουδούνι χτύπησε . « Μην αργήσεις για το δικό σου σχολείο , θα το συζητήσουμε άλλη φορά αυτό . Φιλακιααα» είπα και απλά ανέβηκα τις σκάλες για να μπω στο μαθημα μου .

Ευτυχώς δεν συνεχίσαμε την συζήτηση . Πραγματικά δεν ήθελα να τον στεναχωρήσω και να του πω απευθείας όχι .

« You bitchhhh » η φωνή της Έλλης στους διαδρόμους . Φυσικά και απευθύνεται σε εμένα . « Καλημέρα και σε εσένα Ελλη » της είπα και εκείνη απλά έκανε μια δαγκωνιά από την τυρόπιτα μου .

« Τρως εσυ πρωινό; Από πότε » είπε και την κοίταξα περίεργα . « Απλα ο Στέφαν μου έφερε Επειδή του ανέφερα ότι δεν τρώω πρωινό όταν πάω σχολείο » είπα και αυτή  χαμογέλασε .

« Εγώ όταν λέω σε γκόμενο ότι πειναω απλά μου λέει ' eat this Dick ' , κανένας δεν εχει μπει στον κόπο να μου φέρει πρωινό» είπε και καλά βαθιά στεναχωρημένη .

« Απορώ που τους βρίσκεις » είπε και την κοίταξα κάπως θυμωμένα . « Αυτοί με βρίσκουν Ελλη . Αυτοί με βρίσκουν » είπα και μπήκαμε μαζί μέσα στην Τάξη .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now