Παρτ 46

886 34 14
                                    

Αφού άλλαξα κατέβηκα κάτω να βάλω τα παπούτσια να πάμε όλοι μαζί για φαΐ .

Όπως έβαζα τα παπούτσια ένιωσα ένα χέρι να με ακουμπάει .

« Ώστε αυτά κάνεις και δεν έρχεσαι σχολείο πονηρουλαα » είπε και απλά γέλασα αμήχανα .

« Μην περιμένεις πολλά με εμένα , απλά κοιμηθήκαμε μαζί και δεν μπορούσα να σηκωθώ να πάω σχολείο » της είπα και μια σπαστική φωνή πετάχτηκε .

« Να της πεις γιατί δεν μπορούσες να περπατήσεις » είπε πονηρά ο Αλεξ για να με πειράξει μπροστά στην Έλλη .

Η Έλλη τον κοίταξε και έκανε ενα eye-roll . Προφανώς και δεν είναι χαζη να καταλάβει ότι ο Αλεξ απλά με πειράζει .

« Ωραία πάμε λέω εγώ καλύτερα » είπα και σηκώθηκα αφού έβαλα τα παπούτσια μου.

..

Πήραμε το φαΐ και καθήσαμε όλοι μαζί σε ένα τραπέζι . Την Έλλη φοβάμαι να την ρωτήσω πόσες απουσίες έχει κάνει μέχρι τώρα .. άλλο θέμα αυτό.

« Αλεξ αγόρι μου σε κάτι μήνες γράφουμε και πανελλήνιες , πέρα από το γεγονός ότι θα πατωσεις , τι σκοπεύεις να κάνεις μετά από αυτές » είπε η Έλλη καθώς τρώγαμε .

« Αστεία όπως πάντα , πέρα από το να βγαινω με γκόμενες ή γκόμενους όπως κάνεις εσυ λέω να παντρευτώ απλά την κολλητή σου » είπε και εγώ απλά πνίγηκα απευθείας .

« Παρακαλώ;» Ήταν το μόνο που βγήκε από το στόμα μου .

« Κοιτά δεν γνωρίζω αν σε κοροϊδεύω ή αν το λέω σοβαρά αυτή τη στιγμή αλλά ναι μπορεί να θελω να σε παντρευτώ κάποια στιγμή και το καλοκαίρι φαίνεται η κατάλληλη » είπε και απλά τον κοιταγα περίεργα .

« Μάλιστα .. εσυ Έλλη αν δεν μείνεις από απουσίες τι σκοπεύεις να κάνεις ;» Της ειπα για να αλλάξω το κλίμα που επικρατούσε . Γνώριζα πως δεν το εννοούσε αλλα κάτι μέσα μου με έκαιγε με την απάντηση που έδωσε ..

« Εγώ .. καλή ερώτηση . Σκοπεύω να παντρευτώ καμία πλούσια μεγάλη χήρα γυναίκα η οποία θα έχει 7-10 γάτες σπίτι της μπας και μου αφήσει την περιουσία της » είπε γελώντας .

« Ναι θεωρώ πως σου ταιριάζει » της είπα καθώς έτρωγα τις πατάτες μου .

« Εσυ ; » μου ειπε η Ελλη γεμάτη περιέργεια .

« Εγώ πέρα από το γεγονός ότι θα είμαι παντρεμένη» ειπα όσο πιο σαρκαστικά γινόταν « Σκοπεύω να μπω σε κάποια καλή σχολή νομικής ή ψυχολογίας και να βρω κάποια μικρή δουλειά » ειπα στην συνέχεια .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now