παρτ 8

3.1K 169 18
                                    

"ΑΛΕΞ?" ειπα σοκαρισμένη . Μα καλα παντα τετοιες στιγμές βρίσκει και με διακόπτει . Τς τς απαράδεκτος .

Ηρθε και με έπιασε απο τον αγκώνα . " Εχουμε πολλα να πουμε , και εσυ εκει Αχιλλέα δεν πας να σώσεις καμια Τροία λεω εγω αντί να σκέφτεσαι για τρίο ??" Ειπε και απλα φύγαμε απο εκει .

" Πριν ξεκινήσεις απλα για να ξέρεις ο Αχιλλέας ειναι ο Αδερφος μου βασικα ετεροθαλής , ζει με τα λεφτα της μανας του και εγω του μπαμπακα μ . Και μη πιστεύεις οσα σου λεει γιατι καταβαθος ειναι αδερφος μου και το εχει στο αιμα του να βαριέται κοπέλες και να πηγαίνει με αλλες ." Μου ειπε και εκατσα σαν τον μαλακα να τον κοιτάω .

"Καλα ποτε δεν ξέρεις μπορει κάποτε οντως να βρεις το άλλο σου μισό " ειπα και χαμογέλασε ειρωνικά . " δεν υπάρχει το άλλο μισό , υπαρχουν άνθρωποί που πέθαναν μόνοι " ειπε .

"Ναι έτσι θα καταντήσεις και εσύ αν συνεχίσεις να πιστεύεις σε αυτα " του ειπα και απλα έφυγα .

Μπορεί να ήμουν λίγο κακία αλλα αν δεν μπορεις να πιστεύεις στην αγαπη που μπορει να βρεις μια μερα τοτε ετσι θα καταντήσεις , ΜΟΝΟΣ .

Δεν ηξερα που να πάω οπότε μαντέψτε ... κοπάνα . Ναι αναρωτιέστε πως το έπαθα αλλα αυτο έκανα . Και ηταν λιγουλάκι δύσκολο ... έπρεπε να ανέβω κατι μεταλλικά κάγκελα ...

Πηρα μια βαθιά ανάσα και ανέβηκα τα κάγκελα . Εκει ομως που παω να τα κατέβω "ΕΛΕΝΑΑΑ" ακουω το ονομα μου και και πεφτω τρομαγμένη στο πάτωμα . Μόλις γυρνάω να δω ποιος ειναι βλέπω ... την ΕΛΛΗ . ΑΑΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ ΣΉΜΕΡΑ .

"ΤΙΙΙΙ!" της φωναζω και ανεβαίνει και αυτη τα κάγκελα και περνάει απο την αλλη πλευρα που βρισκόμουν εγω .

Με πιάνει απο το χέρι και άρχισε να τρεχει και φυσικα και εγω αφου ειχα τρομάξει με αυτην την ηλίθια . "ΤΙΙ ΕΓΙΝΕΕΕ" . Φωναξα με την δύναμη που μου ειχε απονείμει.

" Μην φρικαρεις αλλα οιμπατσοιειναιπισωμας" ειπε και δεν κατάλαβα τιποτεεε. "Αλλη μια ??" Της ειπα και στρίψαμε σε ενα στενο. Αφου πηρε μια ανασα και κοιταξε γυρω της μου είπε .

"Με ακολουθούσαν οι μπατσοι . Πριν φρικαρεις θα σου πω οτι δεν ξερω τιποτα . Δεν εχω κανει ΤΊΠΟΤΑ . Αληθεια , απλα ακουσα να λενε το ονομα μου στην διευθύντρια και μετα άρχισαν να με κυνηγούν . Οποτε έτρεξα . Δεν θελω να φρικαρω την μανα μου με αστυνομίες και τετοια " μου ειπε και απλα ειχα μείνει σαν τον μαλακα να την κοιταω .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now