Παρτ 37

1.5K 78 22
                                    

« Φεύγεις και ολας ;» Είπε καθώς έβαζε το μποξεράκι του.

« Ναι , ήθελα απλά να ρωτήσω πως βρέθηκα στα δωμάτιο μου χθες ενώ το τελευταίο πράγμα που θυμόμουν ήταν τα μάτια μου να κλείνουν στο αμάξι ενώ ήμουν μαζί σου » του είπα καθώς αυτός είχε μόλις ντυθεί .

« Δεν θέλει πολύ μυαλό ξέρεις , απλά σε κουβάλησα από το αμάξι και σε πήγα στο δωμάτιο . Βέβαια όταν σε πήγα εγώ ήταν άδειο . Πριν λίγο ενημερώθηκα ότι βρισκόταν και άλλος εκεί πέρα . » είπε με μια τρέλα ξενερωμένη έκφραση στο πρόσωπο του.

« Ναι , από ότι κατάλαβα είχα τρίο με την Έλλη και εκείνον τον τυπά .» Είπα ψέματα για να δω την αντίδραση του .

Μάλλον είπα μαλακια -

Ο Αλεξ με κοίταξε στα μάτια σαν ένα πληγωμένο σκυλάκι και ένα θυμωμένο λιοντάρι.

Φαινόταν σοβαρά νευριασμένος αλλά ταυτόχρονα και πληγωμένος.

« Ακούς τι μου λες ;» Είπε και πλησίασε με νεύρα προς το μέρος μου.

Νιώθω το χέρι του να βαράει τον τοίχο δίπλα μου . Το σώμα μου ταράχτηκε και τα μάτια μου έκλεισαν. Ήταν σαν να περίμενα σφαλιάρα .

« Σιγά μην σε χτυπήσω και ολας» είπε γελώντας ειρωνικά . « Την γαμησε ο Φλωρος μαζί με την Έλλη» είπε έτοιμος να φύγει από το δωμάτιο .

« Όχι μη! » είπε και ένα δάκρυ από τα μάτια μου βγήκε . Είχα πεθάνει στα γέλια .

« Καλά ηλίθια είσαι και γελάς ; Τι είναι τόσο αστείο δηλαδή ;» Είπε σηκώνοντας το φρύδι του .

« Σιγά μην έλεγα κάτι τέτοιο τόσο χαλαρά μπροστά σου Άλεξ , τίποτα δεν έγινε μην ανησυχείς » είπα και απλά μου πέταξε ένα παπούτσι στο κεφάλι.

Εχ εντάξει αφού δεν είμαι νεκρη κάτι είναι κι αυτό .

...

« Καλε Έλλη τι κάνεις τόση ώρα στο μπάνιο!!; Θελω να κάνω την ανάγκη μου !» Της φώναξα καθώς είχε κλειδώσει .

« Ξυρίζομαι μωρε! Όταν μπεις και εσυ να ξυριστείς» είπε χαλαρά ενώ σε εμένα ήταν έτοιμη να σκάσει η φούσκα .

Άνοιξε την πόρτα και μπήκα μέσα ευτυχώς δηλαδή.

« Γιατι να ξυριστώ καλε ; Ποιος θα με δει;» Είπα και την κοίταξα περίεργα.

« Λέμε να κάνουμε pool party στην πισίνα του ξενοδοχείου σήμερα τα ξημερώματα . Οπότε το καλό που σου θελω είναι να ξυριστείς και να διαλέξεις κανένα μαγιό από τα δικά μου μιας και εσυ παίζει να έχεις καμία τεράστια βράκα για μαγιό » είπε και εγώ μόλις τελείωσα το κατούρημα .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now