Παρτ 18

2.7K 137 7
                                    

Καλοκαίρι 2018

"Έλα κούκλα . Είναι 6 το πρωί . "
Ένιωσα κάποια χέρια να με ακουμπάνε στο ώμο. Άντε πάλι .. άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Μάριο . Το παιδάκι από το μπαρ . Ωραίος . Καλός φίλος.  " Έλα τι έγινε ; " τον ρώτησα και με κοίταξε τα μάτια απογοητευμένα .

" Οι γονείς σου σε ψάχνουν πάλι . Φοβάμαι ότι θα έρθουν εδώ . Αν είναι να σε πάω μέχρι το σπίτι σου . Επίσης χθες βγάλαμε καλά λεφτά. Δεν ξέρω τι κάνεις και τους μαγεύεις έτσι . Αλλά ξέρουν να δίνουν καλά λεφτά ."

Χαμογέλασα πονηρά . " Ευχαριστώ " του είπα καθώς μου έδωσε δυο χαρτονομίσματα των 50€.

"Επίσης .. ήρθε πάλι αυτός ο Αλεξ . Τον θυμάσαι καθόλου ; Η τα θυμάσαι όλα θολά; " άντε πάλι με αυτόν ... " Και για πες . Ήρθε ως πελάτης; " του είπα και απλά κοίταξε το πάτωμα ανάβοντας ένα τσιγάρο .

" Ήθελε να πάει μαζί σου . Φυσικά και του είπα το δεν θες καν να τον βλέπεις . Έφυγε αλλά είπε ότι θα έρθει ξανά . " τον κοίταξα καθώς έβαζα το παλτό μου  .   "Ας τολμήσει να έρθει και θα δει . "

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Νοέμβριος 2019 . Παρόν .

Έλα ρε φίλε θα αργήσω ....

Έβαλα ένα μαυρο τζιν και ένα άσπρο στενό μπλουζάκι . Τα all star μου και ήμουν έτοιμη να πάω να συναντηθώ με την Ελλη για καφέ.

Έβαλα λίγο άρωμα και βγήκα από το σπίτι . Ευτυχώς σήμερα είναι η γιορτή και δεν έχουμε σχολείο .

Ήταν αρκετά άδειοι οι δρόμοι . Και δεν ξέρω αν αυτό είναι λογικό η όχι.  Ευτυχώς η καφετέρια μας είναι πάντα ανοιχτή .

Μόλις μπήκα μέσα είδα την Ελλη . Α ναι δεν σας είπα . ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞ . Και ένα τυπά που νομίζω φλερτάρει εδώ και κάτι εβδομάδες. Περίεργο μου φαίνεται .

Πήγα και έκατσα απέναντι της . Να γίνω πιο συγκεκριμένη ; Δίπλα στον Αλεξ . Είχα κάτσει στο τέλος του διπλού καναπέ . Προσπαθούσα να είμαι όσο πιο μακριά του μπορούσα . Φυσικά και το έκανε επίτηδες και ερχόταν όλο και πιο κοντά μου .

"Εμμ Ελλη , έχεις παραγγείλει και για εμένα ;"
Δεν απάντησε και πετάχτηκε ο φίλος μου δίπλα .
" Δεν είναι ανάγκη . Το έκανα εγώ για εσένα . "

Τον κοίταξα στα μάτια ερωτηματικά . " Μα πως ξέρεις εσυ τι αρέσει σε εμένα ;  "

Υπήρξε μια άβολη σιωπή . Δεν χρειάστηκε να απαντήσει. Μόλις είχε έρθει η παραγγελία.  Μια ζέστη σοκολάτα με αφρό και κομμάτια από καρύδια . Ναι είναι κάπως ασυνήθιστο . Και μου έκανε τεράστια εντύπωση που το ήξερε .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now