« Θέλω να μιλήσουμε Αλεξ » είπα όσο πιο ψύχραιμα μπορούσα . Μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν έκπληκτος αλλά και ταυτόχρονα ήταν σαν να το περίμενε ότι θα ερχόμουν αργά η γρήγορα .
« Είμαι σίγουρος οτι πρόκειται για εκείνο το γράμμα που σου είχα αφήσει χθες το βράδυ » είπε και απλά τον κοίταξα με ένα στραβό χαμόγελο στην μούρη μου.
« Μπράβο Άλεξ, είσαι ιδιοφυΐα! Πως το κατάλαβες;» Του είπα ειρωνικά και ευτυχώς δεν πήρα απάντηση . Καθήσαμε στο σαλόνι του .
Ήταν στον απέναντι καναπέ και περίμενε τις λέξεις που θα έβγαιναν από τα χείλη μου . « Όντως δεν θυμάμαι τι έγινε περσυ το καλοκαίρι . Και κάθε φορά που μου δείχνεις κάτι τυχαίνει να το ξέρω και να μου φαίνεται γνώριμο. Όποτε καλε μου πες μου ότι έχεις να μου πεις τώρα για το καλό σου »
Για πρώτη φορά η αντίδραση του ήταν τελείως περιεργη . Ήταν σοβαρός και ταυτόχρονα κάπως θυμωμένος . Μου φαινόταν τόσο περίεργο που δεν Ακουγόταν τίποτα πέρα από τις ανάσες μας .
« Κάθε φορά θα γυρίζεις σε εμένα » είπε και ήμουν σίγουρη ότι αυτό σήμαινε κάτι . Ένιωθα ότι μου το είχε ξαναπεί αυτό .
« Πάντα γυρίζεις σε μένα Ελένα , εκείνο το καλοκαίρι σε γνώρισα τελείως τυχαία. »
«Θα μπορούσα να σου πω τα πάντα για εκείνο το καλοκαίρι . Αλλά έχω κάτι καλύτερο από αυτό στο νου . Να στο ξανά δείξω .» Είπε και με κάρφωσε στα μάτια .
« Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς . » του είπα καθώς με πλησίαζε , έβαλε το χέρι του στο μάγουλο μου και ψυθίρισε στο αυτί μου « Είσαι σκέτη απόλαυση όταν το παίζεις ανήξερη »
Η αλήθεια είναι ότι ανατρίχιασα ολόκληρη .. το χέρι του έκανε βόλτες στην πλάτη μου και προσπάθησε το βάλει κάτω από την μπλούζα αλλά απομακρύνθηκα . « Έλεος με τις καύλες σου ! Ούτε να συζητήσουμε δεν μπορούμε . Σου μιλάω για κάτι σοβαρό το καταλαβαίνεις; Κάπως δεν θυμάμαι ένα ολόκληρο καλοκαίρι που το πέρασα με Εσένα! Μάλλον κάτι θα ήξερα και σε απέφευγα τότε . »
Είπα και τον είδα να σκοτεινιάζει μέσα του . Το χέρι του έγινε γροθιά και σηκώθηκα όρθια για να φύγω .
«Δεν θα πας πουθενά .» Είπε και με έπιασε από τον καρπό . « Σιγά μην ακούσω εσένα !» Του είπα και δεν έλεγε να αφήσει το χέρι μου .
« Αν φύγεις τώρα , δεν θα επιστρέψεις ξανά . Γιατί δεν θα θελω να σε ξαναδώ . » είπε και συνέχιζε να με κοιτάει .
« Ότι πεις . » είπα και αφέθηκα από το κράτημα του και πήγα προς την πόρτα .
« Θα έρθεις πίσω , και δεν θα σου εξηγήσω τίποτα » είπε και έκανα μια παύση .
Κοίταξα μια μικρή φωτογραφία στον Τοίχο του δωματίου του . Αυτή ήμουν εγώ . Με τον Αλεξ . Αγκαλιά . Η φωτογραφία ήταν πολύ μικρή και δεν μπορούσα να καταλάβω τι κάνει εκεί .
« τι είναι αυτό Αλεξ ...?»
ΠΑΕΙΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΟΡΡΥΥΥ💕
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...