Παρτ 16

2.5K 139 13
                                    

Δεν έδωσα σημασία και απλά μπήκα στην τάξη και συνέχισα όλα τα μαθήματα μου κανονικά ... πφφφ ..

Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα που το έκανε αυτό . Ένιωθα αρκετά άβολα και ας μην το έδειχνα σήμερα .

Τα παιδιά σταμάτησαν να με κοιτάνε . Είχα γίνει κάπως αόρατη και μου φαινόταν περίεργο . Αλλά ακόμα καλύτερα .

...

Αφού πήγα σπίτι απλά έβγαλα την μπλούζα που μου έδωσε ο Αλεξ και την έβαλα στην ντουλάπα μου .

Έβγαλα το σορτσάκι μου και ύστερα τα εσώρουχα μου . Μπήκα για ένα ντουζ που χρειαζόμουν όπως διποτε .

Έβαλα πολυυυυ αφρό και άρχισα να σκέφτομαι τι θα κάνω σήμερα .

Ξέπλυνα το σώμα μου μετά από κανένα 30 λεπτό και έβαλα τις μπιτζαμες μου .

"ΜΑΜΑΑΑΑΑΑ" φώναξα όταν την είδα και πήγα τρέχοντας πάνω της .

Μύρισα το άρωμα της μετά από τόσο καιρό ....

"Αγάπη μου , ωχ ποσό μου είχες λείψει ..." μου είπε χαμογέλασα απαλά .

" Ο μπαμπάς αγάπη μου φέρνει τις βαλίτσες . Άντε πάω να παραγκειλω τίποτα να φάμε !!! " μου είπε και είχα απλά χαρεί τόσο πολύ ...

Μόλις μπήκε ο μπαμπάς μου έτρεξα πάνω του ξαι τον αγκάλιασα με Αποτέλεσμα να αφήσει κάτω τις βαλίτσες και να με αγκαλιάσει και αυτός ..

Αφού λοιπόν άφησε τις βαλίτσες πάνω είμασταν όλοι μαζί στο σαλόνι τρώγοντας σουβλάκια ... τόσο υπέροχη εικόνα .

"Αγάπη μου είμαστε κουρασμένοι από το ταξίδι . Σε πειράζει να πάμε για ύπνο ;" Μου είπε ο μπαμπάς και απλά του έκανα νόημα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα .

Αφού οι γονείς μου πήγαν πάνω πήγα τα πιάτα για πλύσιμο στην κουζίνα και απλά ξάπλωσα στον καναπέ .

Μέχρι που ένα μήνυμα εμφανίζεται στο τηλέφωνο μου .

6905...+ :
Θα έρθεις στο πάρκο για λίγο ; Η Ελλη είμαι από το τηλ του Κώστα !

Μόλις είδα το μήνυμα μου σηκώθηκε η τρίχα μιας και μπορεί να ήταν κάτι σοβαρό .

Πήρα γρήγορα μια ζακέτα και προσπάθησα να καλυφτώ κάπως . Φορούσα μια τιράντα και ένα σορτσάκι φαρδύ .

Πήρα τα κλειδιά και έτρεξα προς το πάρκο . Είναι ένα μεγάλο εδώ στην γειτονιά πιο πέρα και απλά το λέμε Το Πάρκο μιας και πάνε μόνο παιδιά της ηλικίας μας . Από ότι μου εξήγησε η Ελλη .

Άρχισα να τρέχω στα σκοτάδια . Είχα ένα ανχος ... απορώ που έμπλεξε πάλι η Ελλη ... μπορεί κάποιος που της την έπεφτε να είχε άλλες προθέσεις ... αχ ρε Ελλη !!

Ήμουν εξω από το πάρκο αλλά επειδή ήταν αργά κλείδωναν της καγκελόπορτες αλλά εμείς φυσικά της πηδάγαμε από πάνω .

Ευτυχώς δεν είναι κανένας εδώ κοντά να με δει με αυτό το σορτς να πηδάω αυτό το πράγμα.

Μόλις πήδηξα από την άλλη πλευρά σκόνταψα κάτω και έπεσα . Το γόνατο μου είχε γίνει χάλια . Ένα τσούξιμο που δεν έλεγε να φύγει .

Μόλις πήγα να σηκωθώ δεν άντεξα ναι πήγα να ξανά πέσω αλλά δυο χέρια με κράτησαν από την μέση μου και με κόλλησαν στο σώμα τους .

Ήταν γυμνασμένος ο μαλακας .

Πήγα να φωνάξω αλλά μου κράτησε το στόμα . Μου γυρισε το κεφάλι προς το μέρος του . Όταν τον είδα δεν τον αναγνώρισα .

Ήταν ένας ψηλός τυπάς που δεν είχα ξαναδεί .

"Έλα τώρα !" Είπε αυτός και τότε ο Αλεξ εμφανίστηκε από το σκοτάδι .

Ο Αλεξ ύστερα έσπρωξε αυτόν τον τυπά και τον έφτυσε την μούρη . Ρε ηλίθιε όταν σου είπα να μου βρεις μια κοπέλα να βιάσω δεν ΕΝΝΟΥΣΑ την πιο αθώα !

Είπε και με τράβηξε από τον καρπό .

" Συγνώμη για την ενόχληση κοπελιά ήταν ένα λάθος ." Μου είπε και με κοίταξε καλύτερα .

"Εσυ είσαι η Ελένα . Η κοπέλα που είχε σπάσει τα πάντα στο μπαρ !"

....
Άνοιξα τα μάτια μου με φορά . Τι ; Που είμαι; Ααα σπίτι .

Κοίταξα καλύτερα .. μα αυτό είναι το σπίτι μου . Δεν ζω με τους γονείς μου πια . Και τι στο διάολο ήταν αυτό το όνειρο .. γιατί να μην με ήξερε ο Αλεξ ; Α καλά ... Πρέπει να πάρω την μαμά μου ...

Πήρα το τηλέφωνο δίπλα μου και πάτησα τον αριθμο της μαμάς .

Μπιπππππ.....

"Έλα αγάπη μου . Έγινε κάτι ; Μήπως χρειάζεσαι λεφτά ;"

Ξέσπασα σε κλάματα .. " Απλά μου λείπετε πολύ μαμά . Εσυ και ο μπαμπάς .. ξέρω ότι σας είδα την προηγούμενη Παρασκευή .. αλλά είδα ένα όνειρο . Ζούσαμε μαζί και τρώγαμε και είχατε έρθει από το Παρίσι από τις δουλειές σας και και -"

"Αγάπη μου .. πρέπει να προσεχείς από εδώ και πέρα . Αυτά είναι απλά .. ε κάτι όνειρα .. τέλος πάντων δεν μπορώ να σου μιλήσω τώρα θα σε πάρω μετά ..σαγαπω"

Μου είπε και το έκλεισε .. τι στο διάολο ...

Η μητέρα της Ελένα POV

"Αγάπη μου .. η η η Ελένα .. θυμήθηκε . Εμάς στο Παρίσι . Και αν θυμηθεί αυτόν ; Πως θα της το πούμε ; "

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΟΒΑΡΕΥΕΙΙΙ ΧΕΧΧΕΕΧ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ ❤️❤️ τώρα σας κρατάω σε αγωνία 💗💗💗💗 Χαρούμενη Κυριακή ❤️

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now