Παρτ 32

1.7K 91 11
                                    

Είχα ετοιμάσει την βαλίτσα μου και περίμενα την Ελλη να με πάρει να πάμε μαζί στο πλοίο . Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη . Η ημέρα της 4ημερης είχε επιτέλους έρθει.

Η τσέπη όπου είχα αφήσει το κινητό μου άρχισε να δονείται . Ήταν η Έλλη , είχε έρθει η ώρα να κατέβω . Ήταν εδώ .

Σήκωσα το χερούλι της βαλίτσας και άνοιξα την πόρτα . Μπροστά μου αντίκρισα το αμάξι του Αλεξ και την Ελλη στην θέση του συνοδηγού.

Θα την σκοτώσω δεν την γλιτώνει σήμερα .

Σήκωσα το φρύδι μου καθώς ο Αλεξ σήκωσε την βαλίτσα μου για να την βάλει στο πίσω μέρος του αμαξιού με τις άλλες βαλίτσες .

« Ελλη δεν μου είχες πει ότι θα έρθει και αυτός .» Της είπα και εκείνη χαμογέλασε αμήχανα .

« Ούτε εγώ το ήξερα ρε συ Ελένα αλλά τι να κάνουμε τώρα . Δεν θα σε φάει ! Άλλωστε κολλητός μου είναι . Όταν έμαθα ότι θα έρθει χάρηκα μιας και θα μας πάει στο πλοίο με το αμάξι και δεν θα χρειαστεί να κουβαλάμε τις βαλίτσες μέχρι εκεί. » είπε καθώς μπήκα στο αμάξι στα πίσω καθίσματα .

« Τέλεια θα περάσουμε αυτό το 4ημερο » είπε ο Αλεξ χασκογελωντας. Από τα νεύρα μου απλά κλοτσισα το κάθισμα του και του κόπηκε το γέλιο .
« Συμφωνώ » απάντησα και έκανα ένα eye roll .

. . .

Είμασταν όλοι στο πλοίο και οι καθηγητές έλεγχαν τις βαλίτσες μας διακριτικά σε περίπτωση που έχουμε τίποτα παράνομο .

Ήταν η σειρά της βαλίτσας μου και μετά ήταν του Αλεξ , έτσι και ήταν μαζί μου στο δωμάτιο καθώς η διευθύντρια έλεγχε την βαλίτσα.

Όλα ήταν μια χαρά μέχρι που η διευθύντρια άνοιξε την τσέπη της βαλίτσας όπου είχα τα εσώρουχα -

Τα μάτια του Αλεξ πετάχτηκαν έξω και προσπαθούσε να μην γελάσει .

Είχα γίνει κατακόκκινη από την ντροπή . Ακόμη και στην διευθύντρια φάνηκε περίεργο το γεγονός ότι είχα ροζ και παιδικά εσώρουχα .

Κατέβασε το κεφάλι της και απλά έκλεισε την βαλίτσα αμήχανα.

Πήρα την βαλίτσα μου έτοιμη να φύγω , από περιέργεια όμως γύρισα να δω την έκφραση του Αλεξ .

Ο οποίος είχε κοκκινίσει και προσπαθούσε να μην γελάσει .

Είχα γίνει επισήμως ρεζίλι ΞΑΝΑ στα μάτια του Άλεξ ...

Alex's P.O.V

Η Ελένα έφυγε από την αίθουσα και άρχισα να γελάω . Αλήθεια έχουν αλλάξει πολλά από τότε που έχασε την μνήμη της για εκείνο το καλοκαίρι . Τότε επειδή δούλευε σε μπαρ , τα ρούχα της δεν ήταν τόσο .. ' αθώα ' . Και τώρα , έχει ροζ εσώρουχα που φοράνε τα παιδιά δημοτικού!

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now