Παρτ 25

2.3K 120 24
                                    

Αφού η Ελλη την τράβηξε από πάνω μου και εμφανίστηκε ο Διευθυντής μας , όλοι το βάλαμε στο τρέξιμο .

Έτσι και έπιαναν έναν από εμάς την είχαμε βάψει . Δεν ήθελε κανένας με τίποτα μονοήμερη η τίποτα τέτοιο όποτε όλοι αρχίσαμε να τρέχουμε και να πηγαίνουμε σπίτια μας .

Είχα γίνει χάλια έτσι όπως με χτύπαγε η ηλίθια που ήταν από πάνω μου , αλλά τουλάχιστον μείναμε πατσοι και ελπίζω να μην την ξαναδώ .

Προσπαθούσα να φτιάξω το μαλλί μου αλλά μπορούσα να νιώσω κάποιον να με ακολουθεί μέχρι που γύρισα πίσω να κοιτάξω .

Κοπανίθηκα με κάποιον και τρόμαξα « Ποιος! » είπα και τον έσπρωξα . « Α όχι ήρεμα , εγώ είμαι » είπε και δεν γνώριζα αυτήν την φωνή .

Άνοιξα τα μάτια μου και έμεινα σοκαρισμένη . « Ο Καστανόξανθος » είπα και με κοίταξε περίεργα « Ναι εγώ είμαι , εμμμ Στέφαν , χάρηκα » είπε και χαμογέλασε άβολα .

« Ελένα , χάρηκα » είπα και γύρισα για να φύγω . Δεν ήθελα καμία σχέση με αυτό το πράγμα .

« Ειιι , που πας; » είπε και συνέχισε να προχωράει μαζί μου . « Σπίτι μου αλλά δεν με αφήνεις » είπα και μου έπιασε το χέρι . « πάρε αυτό , όποτε θες πάρε με » είπε και μου άφησε στο χέρι ένα χαρτί με τον αριθμο του .

« Μην ανησυχείς , δεν πρόκειται » είπα και το πέταξα στον κάδο . « Μπορώ να έχω εγώ το δικό σου τουλάχιστον ;» Είπε και απλά τον αγνόησα και μπήκα μέσα στο σπίτι μου . « Όχι » είπα και έκλεισα την πόρτα .

« Τι φάση αυτό το παιδι; » σιγομουρμουρησα στον εαυτό μου .

« Ποιος ήταν αυτός ο γλυκούλης που σε ακολουθούσε ; » είπε η μαμά από πίσω μου και ταράχτηκε λίγο μιας και δεν την περίμενα σπίτι τόσο νωρίς. 

« Δεν έχω ιδέα να σου πω την αλήθεια , απλά ας με αφήσει ήσυχη » της είπα και άφησα την τσαντα μου στο πάτωμα και πήγα προς το δωμάτιο μου . Έπρεπε να πω στην Ελλη για αυτόν τον περίεργο σήμερα.

Αφού έβαλα τις χαλαρωτικές μπιτζαμες μου , πήρα το τηλέφωνο μου και πληκτρολόγησα τον αριθμο της Έλλης .

Έλλη : « παρακαλώ;» Είπε και Ακουγόταν έκπληκτη

Εγώ : « ναι έχω να σου πωωω » είπα κάπως ενθουσιασμένη

Έλλη : « αχ για πες »

Εγώ : « Αυτός που τσακώθηκε ο Άλεξ σήμερα , με ακολούθησε έως το σπίτι και μου έδωσε τον αριθμο του , εγώ φυσικά τον πέταξα γιατί δεν ξέρω καν τον τυπά » της είπα και εκείνη είχε μείνει μάλλον άφωνη ...

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now