Παρτ 12

2.7K 147 6
                                    

Είναι λογικό να νιώθω αρκετά απογοητευμένη αλλά δεν περίμενα και τόσο . Τουλάχιστον τον έβαλα στην θέση του . Δεν είμαι συνήθως άτομο που ασχολείται με τις μαλακιες των άλλων , αλλά απλά δεν μου άρεσε αυτό το συναίσθημα της κοροϊδίας .

Αφού κάναμε κανονικά όλα τα αλλά μαθήματα ήρθε η αγαπημένη μου στιγμή . Να πάω σπίτι . Ήταν μια δύσκολη μέρα σήμερα έτσι το μόνο που χρειαζόμουν ήταν ένα καλό ζεστό μπάνιο .

Στην διαδρομή μου προς το σπίτι είχα πολλά βλέμματα από αγόρια . Στην αρχή μου φάνηκε περίεργο αλλά μετά κατάλαβα τον λόγο . Φυσικά και ήξεραν κάτι . Και πιο συγκεκριμένα , ήξεραν ότι  είχα κάνει κάτι με τον Αλεξ.

Το μόνο που σκέφτομαι είναι να πάω σπίτι να κλάψω . Αχχ έχω και μια πείνα ....

Έτσι όπως προχωραγα συγκρούστηκα με ένα αγόρι . Όταν κοίταξα καλύτερα μου φαινόταν γνωστός αλλά από που ;

Μου έδωσε το χέρι του και του έδωσα και εγώ το δικό μου . Εκεί που νόμιζα ότι θα μου συστηθεί με σπρώχνει με το χέρι του πάνω του και ακουμπάει τα χείλη του με τα δικά μου . ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕ Ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ!

Πάνω στα νεύρα μου του έχωσα μια κλοτσιά στην · οικογένεια του ·  και έφυγα από εκεί όσο πιο γρήγορα γινόταν .

Η απάντηση σε όλα αυτά; Ο Αλεξ .

Είναι τόσο τόσο μαλακας ! Μα πως μπόρεσε να το πει σε όλους ;! Είμαι σίγουρη ότι τους είπε και ότι έχουμε πηδηχτει ! UGHHHHH.

Δεν αντέχω άλλο . Θα πάω να μιλήσω στην Ελλη . Αλλά πρώτα θα φάω ! Γιατί όταν δεν έχω γεμάτο στομάχι δεν σκέφτομαι καθαρά .

Στην διαδρομή προς το σπίτι είχα πολλές κλεφτές ματιές αλλά δεν έδωσα σημασία .

Αφού μπήκα στο σπίτι είδα το πιο ωραίο χαμόγελο . ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΜΟΥΥΥ ΑΧΧΧ . Αυτό και μόνο θα κου φτιάξει την ημέρα . Τον πήρα στη να αγκαλιά μου και πήγαμε μαζί στην κουζίνα .

Τον κρατούσα στο ένα μου χέρι ενώ με το άλλο έβραζε το ρύζι . Έβαλα και ένα κνορ (ζωμό κότας ) και το ανακάτεψα έτσι ώστε να πάρει γεύση .

Άφησα τον Γουντι κάτω και έβαλα λίγο ρύζι στο μπολ του και από πάνω λίγο σκυλοτροφή και ένα πιάτο σε εμένα .

Έκατσα στην καρέκλα και άρχισα να τρώω . Τώρα θα πείτε είναι η δεν είναι καλό; Λοιπόν . Είναι . Βασικά . Εχ νταξ δεν είμαι και μαγείρισσα .

Αφού τελείωσα και έπλυνα τα πιάτα πήγα στο δωμάτιο μου για έναν ωραίο υπνοοοοο.

Χαχ . Σιγά μην κοιμόμουν . Άνοιξα το τηλέφωνο μου και είδα ένα μυνημα από τον αριθμο του Αλεξ .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now