Παρτ 27

2K 118 12
                                    

Ήμουν μόνη στο σπίτι και μόλις είχα τελειώσει τα μαθήματα μου .. προσπαθούσα να σκεφτώ αν η απόφαση που πήρα σχετικά με τον Αλεξ ήταν η σωστή .

Ο Στέφαν δεν έχει σταματήσει να μου στέλνει μηνύματα και να ρωτάει αν είμαι καλά. Δεν του έχω πει τίποτα σχετικά με τον Αλεξ απλά τον αγνοώ εδώ και ώρα γιαυτο και ρωτάει .

Μάλλον η βόλτα που λέγαμε θα ήταν ότι Πρέπει αυτήν την στιγμή ..

Πήρα το κινητό στα χέρια μου και πάτησα τον αριθμο του .

Σ - " Μα που είσαι τόσες ώρες ; Σου στέλνω και δεν απαντάς .

Ε - " Εμμ σκεφτόμουν για εκείνη την βόλτα που έλεγες .. αν ισχύει ακόμα θες να πάμε τώρα;

Σ - " Σοβαρολογείς; Μα φυσικά ! Σε 10 θα είμαι εκεί"

Είπε και απλά τελείωσα την κλήση . Χάρηκε πολύ που θα βγούμε .. ενώ εγώ απλά θελω να ξεχαστώ από τον Αλεξ .

Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία στην εμφάνιση μου , ένα απλά μαύρο τζιν και ένα άσπρο τοπάκι και τα κονβέρσε μου.

Δεν βάφτηκα μιας και δεν είχα καμία όρεξη . Το μόνο που είχε απομένει ήταν τα έρθει ο Στέφαν να με πάρει .

Ακούστηκε ένα κορνάρισμα και κατάλαβα πως ήταν αυτός . Ουφφφ . Το έχεις .

Βγήκα εξω και είδα το ωραίο του αμάξι . Σίγουρα έχει λεφτά το παιδι . Μια κόκκινη αουντι που βλέπω τελευταία στην τηλεόραση είναι . Δεν ξέρω και πολλά από αμάξια .

Βγήκε από την θέση του οδηγού και μου άνοιξε την πόρτα σαν σωστός Τζέντλεμαν .

Μόλις έκατσα στην θέση του συνοδηγού εκείνος έκλεισε την πόρτα και πήγε να μπει και ο ίδιος στο αμάξι .

« Είσαι πολύ όμορφη .. » είπε και κοκκινησε καθώς έβαζε το κλειδί να ανοίξει το αμάξι .

« Δεν είναι ανάγκη να λες ψέματα , ξέρω ότι είμαι πολύ απλή σε σχέση με εσένα . Έχεις βάλει ολόκληρο πουκαμισάκι καλοκαιρινό και έχεις περιποιήσει τα μαλλιά σου . Το πρόσεξα . Επίσης πρόσεξα την έκφραση σου όταν είδες πως ήμουν . Δεν πειράζει , αν είναι να βγαίνουμε θα πρέπει να συνηθίσεις και τις χάλια μέρες μου » του είπα και το μόνο που έκανε ήταν να ξεκινήσει το αμάξι .

« Δεν λέω ποτέ ψέματα » είπε ενώ πήρε την στροφή . Δεν είχα προετοιμαστεί για μια τόσο απότομη στροφή έτσι και ταράχτηκα αλλά εκείνος έβαλε το χέρι του στην κοιλιά μου προσεκτικά .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now