Παρτ 19

2.5K 139 16
                                    

Το περσινό καλοκαίρι μου έχει καταστρέψει την ψυχολογία. Όσα έλεγε ο Αλεξ χθες μου ήταν ξένα . Εγώ χορεύτρια σε μπαρ ; Δεν υπάρχει περίπτωση !

Ευτυχώς δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και απλά πήγα σπίτι και ξάπλωσα στο υπέροχο κρεβατάκι μου .

Και αυτός ο Μαριος; Τόσο γνωστή φιγούρα αλλά και ταυτόχρονα τόσο ξένη . Ένα μπάνιο ίσως το φτιάξει όλο αυτό .. Ίσως !

Αφαίρεσα τα ρούχα μου και γέμισα την μπανιέρα με ζεστό νερό και παντού το αγαπημένο μου αφρόλουτρο λεβάντας .

Έβαλα αργά το σώμα μου και μπορούσα να νιώσω το καυτό νερό να επηρεάζει την επιδερμίδα μου . Η μύες μου να ξελαφρωνουν .

Αφού είχα ξαπλώσει και είχα βάλει την αγαπημένη μου μουσική να παίζει όλα ήταν μια χαρά .

" Ελέναααααα!" Άκουσα την φωνή που δεν ήθελα με τίποτα να ακούσω .

Σηκώθηκα γρήγορα μούσκεμα και έβαλα μια μικρή πετσέτα που κάλυπτε τα απαραίτητα ...

Κατέβηκα κάτω τρέχοντας και είδα μπροστά μου τον Αλεξ . Υπέροχα .

" Πας καλά;;;; Τι κανείς εσυ εδώ και πως στο διάολο μπήκες ; "  εγώ του μίλαγα και αυτός κοίταγε τα πόδια μου;;; Τι στο καλό ;

" Αλεξ σου μιλάω ! Το καλό που σου θελω να με κοιτάς στα μάτια. " είπα κάτι που σίγουρα μετάνιωσα. Μόλις βγήκαν αυτές οι λέξεις από το άτομα μου εκείνος με κλείδωσε τα μάτια του με τα δικά μου . Είχε ένα σοβαρό βλέμμα που τολμώ να πω πως με ανάβει ...

Ήρθε πιο κοντά μου και με κόλλησε στον τοίχο . Προσπάθησα να τον σπρώξω αλλά έπιασε και τα δυο μου χέρια με το ένα δικό του ..

" Τι έλεγες Ελένα ; Δεν άκουγα . Βλέπεις , δεν περίμενα να σε δω με τόσα λίγα πάνω σου . Θα μπορούσαμε να κάνουμε μπάνιο μαζί μια μέρα στην ντουζιέρα μου . " μου είπε και άρχισα να σφίγγω τα πόδια μου ... δεν ξέρω γιατί αλλά ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω .

Τότε με έπιασε από τα πόδια και τα έβαλα από μόνη μου γύρω από την μέση του . Τότε ...

~~~ Καλοκαίρι 2018

" Μάριε, να πεις στο φλωρακι εδώ να με αφήσει στην ησυχία μου ! Τον βαρέθηκα ! "

" Τώρα πάω να τον δω αν είναι εξω , θα τα κανονίσω εγώ . Εσυ πήγαινε να βάλεις την στολή σου και να ξεκινήσεις την δουλειά "  είπε ο Μαριος και πήγα να αλλάξω .

Μπήκα στο καμαρίνι μου και αφαίρεσα τα ρούχα μου . Άνοιξα την μεγάλη μου ντουλάπα και έβγαλα την στολή μου . Ήταν μια φούστα λίγο πιο πάνω από το γόνατο και ένα άσπρο πουκάμισο . Η φούστα ήταν μαύρη και στενή . Αφαίρεσα τα all star μου και έβαλα τα τακούνια .

Τέλος , έβαλα το καπέλο πιλότου . Ήμουν έτοιμη να βγω όταν άνοιξε η πόρτα και μπήκε κάποιος μέσα.
" Ποιος μαλακας είσαι εσυ ;"

Είπα και τότε είδα καλύτερα . " Εσυ;; Φύγε από εδώ τώρα αλλιώς θα αρχίσω να φωνάζω "

Άρχισε να έρχεται πολύ κοντά μου και εγώ να πηγαίνω προς τα πίσω. Αυτό δεν κράτησε για πολύ μιας και κόλλησα στον τοίχο ...

Χωρίς να χάσει ευκαιρία όρμηξε πάνω μου και άρχισα να αφήνει ένα μονοπάτι από φιλιά πάνω στον λαιμό μου . Είχε βάλει τα χέρια του στην μέση μου και Ύστερα κάτω στα πόδια μου.

Με σήκωσε και τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του ...

Ήταν μέχρι να καταλάβω τι γινόταν .

Τον έσπρωξα μακριά μου .

~~ Παρόν

Τα χείλη του ήταν πάνω στον λαιμό μου .. ακριβώς όπως την ανάμνηση ...

Μπλόκαρα και τον εσπρωξα με την μια μακριά μου . "Δεν θελω να σε ξέρω . Πραγματικά κάνεις ακριβώς τα ίδια .. "

Χαμογέλασε  .

" Άρα θυμάσαι " είπε και απλά χάιδεψε το μάγουλο μου.  " Δεν ξέρω τι θυμάμαι ! Μπορεί απλα να παίζεις με το μυαλό μου ! Αν όλα αυτά είναι αλήθεια ... τότε ... ίσως ... ΑΠΛΑ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ !"

Ξαφνικά όλα άρχισαν να γυρίζουν . Τα μάτια μου θόλωσαν και απλά ...

Αφέθηκα ...

....

His POV

Ξαφνικά την βλέπω να χάνει τον έλεγχο . Μόλις πήγε να πέσει την έπιασα από την μέση της και το κεφάλι της ..

Δεν είναι καλά . Και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω . Θα μπορούσα να την γδύσω και επιτέλους να πάρω αυτό που ήθελα εδώ και καιρό .

Δεν το έκανα . Θελω από μόνη της να το κάνει . Ξέρω πως κάπου εκεί μέσα ίσως υπάρχω και εγώ .

Τόσο γαμημένα καυτή ακόμα και λυπόθημη ...

Την πήγα προσεκτικά στο δωμάτιο της αφήνοντας την πάνω στο κρεβάτι της .

Ξέρω πως μια μέρα , αφού τα θυμηθεί όλα . Θα με μισήσει . Δεν θα μου ξαναμιλήσει ποτέ . Δεν θα θέλει καν να με ξέρει . Αλλά μέχρι τότε ... μπορώ να αλλάξω πολλά .

Αν ήξερε αυτά που ξέρω ...

Τόσο καιρό οι γονείς της ήθελαν να κάνουν τα πάντα για να ξεχάσει εκείνο το γαμημενο καλοκαίρι και εμένα .

Αλλά έτσι τα φέρνει η μοίρα . Καταλήξαμε στο ίδιο σχολείο . Και όλα αρχίζουν ξανά από την αρχή .

Και θα το μετανιώσεις που με γνώρισες .

Είμαι σίγουρος .

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 🥰🥰🥰❤️❤️❤️ πφφφ αύριο πάλι Δευτερα . Ελπίζω να σας αρέσει πως πάει το βιβλίο ❤️

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now